پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

شخصیت شما حتی در موهایتان پیداست


شناخت رفتار از چگونگی حالت موها
۱- خانم هایی كه موهایشان را از پشت گوشهایشان محكم می بندند، انسانهایی گوشه گیر هستند كه اغلب میل به عزلت و تنهایی دارند، اینها براحتی نسبت به دیگران اطمینان نمی كنند.
۲- خانم هایی كه با موهایشان بازی میكنند و گاهی آنها را بالا می بندند، تا حدٌی كه جزئی از گردنشان مشخص می شود، بیانگر آنست كه آنها از هر چه كه آزادی شان را مقید می كند بیزارند و انسانهائی راحت طلب هستند و از برقراری رابطه با مردم خشنودند.
۳- خانم هایی كه عادت دارند غالباً موهایشان را دور انگشتانشان بپیچند و بازی كنند، معمولاً خواستار جلب توجه دیگران هستند و دوست دارند كه مردم دوستشان بدارند و از آنها تعریف كنند.
۴- خانم هائی كه دائماً به موهایشان دست می زنند و اسباب سرگرمی آنهاست، كسانی هستند كه ناز پرورده و لوس هستند و ماجراجویی و مبارزه طلبی را دوست دارند.
شناخت شخصیت از رنگ موها :
۱- موهای سیاه: اشخاصی كه موهای سیاه دارند، دارای شخصیتی قوی و استوار و پرچذبه هستند، دوست دارند عصبانیت خود را ظاهر كنند، بسیار ساده و زود عصبانی می شوند و در مقابل امور سخت، صبر و استقامت زیادی از خود نشان میدهند، بسیار صبورند و در بسیاری از امور هم خواستار نوگرایی و تجدد می باشند در تنها چیزی كه ممكن است در تغییرش تردید نشان دهند، همان تغییر رنگ موهایشان می باشد.
چنین افرادی دارای شخصیتی آرام و رومانتیك می باشند.
۲- موهای قهوه ای تیره: اشخاصی كه دارای موهای قهوه ای تیره هستند ذاتاً انسانهای غریبی به شمار می روند كه گاهی گوشه گیر و گاهی اجتماعی هستند، نسبت به كودكان علاقه زیادی نشان میدهند و حتی با آنها بازی هم می كنند، از راههای بسیار ساده به دنبال كسب شهرت هستند و بعضی اوقات خجالتی هستند.
گاهی هم بی باك هستند و میتوان گفت: انسانهای متجدٌد می باشند و بسیاری از اوقات هم به تغییر دادن رنگ موی خود علاقه نشان میدهند. زیرا احساس خستگی و تكراری بودن نسبت به هر چیز كه در اطرافشان است می كنند.
۳- موهای شاه بلوطی (خرمایی مایل به قرمز)
این افراد انسانهایی بسیار غریب و عاطفی بشمار میروند و گاهی هم بد ذات می شوند، بدبین و بدچشم نسبت به هر چیزی و در تصمیمات خود عجول و شتابزده و همه شاهدند كه آنها اشخاصی هستند مغرور به علم خود و مردان ثروتمند و زیبا آنها را براحتی جذب می كنند و با علم به اینكه زیبائی فانی و از بین رفتنی است،آنها عاشق زیبائی هستند.
۴- موی بور
افرادی كه دارای موهای بور هستند شخصیتشان به زیبائی شان وابسته است، انسانهایی هستند با اعتماد به نفس بالا و غالباً از آنچه می بینند دستپاچه و هول می شوند، انسانهایی بسیار اجتماعی هستند كه دوست دارند با هر شخص غریبه ای آشنا شوند و مردم را خیلی دوست دارند، بعضی از آنها به زیبائی شان می نازند و به خاطر رنگ موهایشان مغرور می شوند، زیرا این رنگ مو بسیار مورد توجه برخی از زنان و مردان است.
منبع : شمیم


همچنین مشاهده کنید