جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

سارا (Sara)


سارا در مجموع آدم حساسی است.
این حساسیت، خلاقیت‌های فراوانی در زمینه‌های هنر، موسیقی و كارهای تزئینی به سارا می‌دهد.
بودن در محیط‌های هنری، روحیه لطیف سارا را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و به او آرامش می‌دهد. بنابراین سارا بالقوه یك هنرمند فوق‌العاده است. منتها این استعدادهایش باید تربیت شوند تا به شكوفایی برسند.
عجیب نیست كه سارای حساس، آدمی احساساتی هم باشد؛ تا حدی كه بیشتر از توجه به منطق و دلایل عقلی، براساس احساساتش تصمیم می‌گیرد. محبت، مهربانی و ملاحظه‌كاری از ویژگی‌های ذاتی اوست كه سبب می‌شود سارا به شدت تحت‌تاثیر اطرافیان و دوستانش قرار بگیرد. علاوه بر آن، سارا دختری است كاملاً رمانتیك و خیال‌پرداز.
در مجموع این ویژگی‌های سارا باعث می‌شود كه به راحتی با دیگران ارتباط برقرار كند و در این روابط معمولاً نوعی تاثیرگذاری دو‌جانبه وجود دارد. بنابراین سارا دوستان صمیمی زیادی خواهد داشت. اما لازم است كمی هم در روابطش دقت كند، در غیر اینصورت ناخواسته دل دیگران را خواهد شكست و از اینكار بیشتر از خود آنها آزرده خواهد شد.
سارا به طور طبیعی به آرامش تمایل دارد و برای رسیدن به آن هر كاری حاضر است انجام دهد. به همین دلیل سارا همیشه از مشاجره و درگیری پرهیز می‌كند، زیرا معتقد است به این ترتیب هم آرامش حفظ می‌شود و هم احساسات دیگران جریحه‌دار نخواهد شد. این مورد دوم از نظر سارا گناهی غیرقابل بخشایش به حساب می‌آید.
سارا با تمام محبت و مهربانی كه دارد اما هنگام عصبانی شدن زیاد دوست خوبی نیست وبا توجه به اینكه دوستان صمیمی زیادی دارد پس شما به عنوان دوست صمیمی او باید مراقب عصبانی شدنش باشید.
اما سارا معمولاً به راحتی نمی‌تواند برای هزینه‌هایش برنامه‌ریزی كند، چون اولاً آدم واقع‌بینی نیست و ثانیاً خرج كردن یكی از تفریحات اصلی اوست و خرید كردن بیش از هر كار دیگری برایش لذت‌بخش است.
بنابراین اگر قرار است سارا خانم، همسر آینده شما باشد، بهتر است اول گنج‌تان را تكمیل كنید و بعد هم آماده شوید تا گاه و بیگاه او را برای خریدهای گوناگون همراهی كنید. هرچند اگر تمایلی هم به این كار نداشته باشید، نمی‌توانید در مقابل خواسته‌های سارا كه بعد از محبت‌های بی‌دریغش مطرح می‌شوند خودداری كنید. خدا به شما صبر بدهد...
منبع : روزنامه تهران امروز


همچنین مشاهده کنید