پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

شیوا(Shiva)


شیوا به معنی فصیح و بلیغ است.اگر نگاه دقیقی به دور و برتان بیندازید، بدون شك افراد انگشت‌شماری را پیدا خواهید كرد كه به لحاظ میزان انرژی حیاتی با شیوا قابل مقایسه باشند. او منبع سرشار انرژی است، به‌طوری كه همه كارهایش را، از حرف زدن گرفته تا مطالعه و ورزش، همه را با انرژی فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. این انرژی حتی به دیگران هم منتقل می‌شود و كسانی كه در اطراف شیوا هستند، به خوبی انرژی مثبت او را احساس می‌كنند.
علایق شیوا همواره در حال تغییر است. اگر او امروز از چیزی لذت می‌برد، هیچ دلیل خاصی وجود ندارد كه فردا نیز آن چیز برایش لذت‌بخش باشد. همه چیز در یك چشم بر‌هم‌زدن تغییر می‌كند. البته شرایط محیطی شیوا نیز مانند علایقش همیشه در حال تغییر است و هیچ‌كس نمی‌داند آیا هیچگونه ارتباطی در این میان وجود دارد یا خیر. به هر حال اگر شیوا نظرش درباره موضوعی عوض شود، بدون تردید آن را رها كرده و به سراغ كار دیگری خواهد رفت.
زمانی كه شیوا برای انجام كاری برنامه‌ریزی می‌كند، از همه نظر كاملاً درگیر آن موضوع می‌شود. در این میان چنانچه مشكل خاصی ایجاد شود و یا سوءتفاهمی پیش بیاید، شیوا را از نظر روحی به شدت تحت‌تاثیر قرار خواهد داد. این تاثیر در شرایط حاد می‌تواند آنقدر شدید باشد كه روابط شیوا را با خانواده و دوستانش مختل می‌كند. البته همه می‌دانند كه این وضعیت موقتی است و به فاصله كوتاهی پس از رفع مشكل، دوباره همان شیوای پرانرژی و شاداب به جمع آنها باز خواهد گشت.
و اما نكته آخر: وقتی كه شیوا از لحاظ روحی تحت فشار است، این ناراحتی می‌تواند بر رفتارش نیز تاثیر منفی بگذارد. اگر در این وضعیت، شیوا تحملش كم می‌شود و رفتارش نیز تند و نیشدار می‌گردد، شما به دل نگیرید؛ می‌دانید كه قصد بدی ندارد... !
منبع : روزنامه تهران امروز


همچنین مشاهده کنید