پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

فرناز(Farnaz)


نیازی نیست شما فرناز را كاملا بشناسید تا به این نتیجه برسید كه او بسیار زیرك و باهوش است و با حساسیت فوق‌العاده‌اش نسبت به مسائل جاری، همیشه درك ظریفی از حقایق زندگی دارد كه می‌تواند بسیار موشكافانه‌تر و عمیق‌تر از نگاه اطرافیانش به همان مسائل باشد.
این نگاه عمیق‌تر به جریانات زندگی باعث می‌شود فرناز در زمینه نقاشی، موسیقی، سرودن شعر و بازیگری توانایی‌های درخشانی داشته باشد كه اگر پرورش داده نشوند برای همیشه به همان صورت بالقوه باقی خواهند ماند. او از حضور در مكان‌هایی كه این جنبه‌های متعالی وجود بشر مورد توجه قرار گرفته باشند،‌ بسیار لذت خواهد برد و به همین دلیل است كه برای فرناز رفتن به گالری‌های نقاشی، كنسرت و موزه‌های مختلف هنری یك تفریح ممتاز به حساب می‌آید. البته به جز جنبه تفریح و لذت، این موضوعات برای فرناز نوعی آرامش ذهنی به بار می‌آورند كه هیچ عامل دیگری نمی‌تواند اثری مشابه آنها داشته باشد.شكی وجود ندارد كه حساسیت فرناز در ارتباطات اجتماعی‌اش نیز تاثیرگذار است. او به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌كند و بودن در متن جامعه و آشنا شدن با افراد تازه و شناختن ویژگی‌های منحصر به فرد هر كس برایش جالب است. به علاوه، در ارتباطات شخصی‌تر، فرناز به خوبی احساسات درونی‌اش را بیان می‌كند و به همین دلیل دیگران را كاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. او بسیار مهربان و ملایم و در عین حال بسیار محتاط و باملاحظه است.
● اما نكته آخر
طبیعی است كسانی كه احساسات عمیق‌تری دارند در زمینه مسائل عاطفی نیز پررنگ‌تر عمل می‌كنند. طبیعت رمانتیك و رویایی فرناز باعث می‌شود او همیشه درگیری‌های عاطفی داشته باشد؛ اگرچه ظاهر آرام او ممكن است هیچ وقت خبر از آنچه در درونش می‌گذرد ندهد. اما شما گول این ظاهر را نخورید. یكی از دلایلی كه فرناز این همه شلوغ و پر سر و صدا ظاهر می‌شود این است كه نمی‌خواهد آنچه در درونش می‌گذرد را به راحتی به دیگران نشان دهد و در نتیجه از این نقاب برای پوشاندن چهره به شدت احساساتی‌اش استفاده می‌كند.
منبع : روزنامه تهران امروز


همچنین مشاهده کنید