پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

گلنار(Golnar)


گلنار طبیعتاً واقعگراست و ذهن باهوش و خلاقی دارد كه همه چیز را به دقت بررسی می‌كند. گلنار از كنار هیچ موضوعی، هرچند كوچك و جزئی، بدون تجزیه و تحلیل نمی‌گذرد. تحقیق و تفحص و پیدا كردن اطلاعات جدید كاملاً برای گلنار لذت‌بخش است. تا جایی كه حتی ممكن است برای كشف راز و رمزهای زندگی به سراغ مطالعه كتاب‌های ماوراءالطبیعه برود تا از این طریق سر از واقعیت‌های زندگی در بیاورد.
گلنار پشتكار بسیار خوبی دارد و زمانی كه كاری را شروع كند، تا وقتی تمام نشود دست از تلاش برنخواهد داشت و در میان راه به هیچ‌كس و هیچ‌چیز اجازه نخواهد داد مانع او شود و كارش را متوقف كند. در واقع گلنار توانایی فوق‌العاده‌ای در تمركز كردن دارد و به هیچ وجه نمی‌توان تمركز او را به هم زد. به همین دلیل مشاغل مناسب برای او برنامه‌ریزی كامپیوتر، حسابداری و كلاً شغل‌هایی است كه نیاز به تمركز و نیز توانایی تجزیه و تحلیل جزئیات دارد.
به جز آن، گلنار در استفاده كردن از دست‌هایش بسیار موفق است. از نمونه‌های آن می‌توان به استفاده فراوان از حركت دست‌ها برای بیان بهتر منظور هنگام حرف زدن و نیز انجام كارهای هنری كه به مهارت‌های دستی نیاز دارند اشاره كرد. گلنار زندگی را بسیار جدی می‌گیرد و آنقدر حساس است كه احساساتش به راحتی و عمیقاً جریحه‌دار می‌شوند. همین موضوع خلق و خوی گلنار را تغییر می‌دهد كه این تغییرات در بعضی مواقع بسیار شدید است. در اصل این مساله از مهم‌ترین عوامل پریشانی خاطر و ناخشنودی گلنار است كه برای غلبه بر آن لازم است گلنار از حساسیت‌هایش كم كند.
● نكته آخر
در زندگی گلنار همه چیز دقیقاً حساب شده و منظم است و برای هر چیزی برنامه‌ریزی دارد. بنابراین اگر سعی كنید نظم و ترتیب زندگی او را به هم بریزید، شك نداشته باشید كه هر‌چقدر هم آدم مهمی باشید شما را از زندگی‌اش حذف خواهد كرد؛ به همین سادگی!
منبع : روزنامه تهران امروز


همچنین مشاهده کنید