چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

مارال(Maral)


مارال، مهربان و دوست‌داشتنی است و احساسات رقیق او می‌تواند قلب سنگدل‌ترین افراد را هم نرم كند. در این میان علاوه بر احساسات او، توانایی مارال در ابراز آنها به شكل درست و اثر‌گذار نیز نقش مهمی ایفا می‌كند.ابراز احساسات مارال آن‌قدر صمیمی و ساده است كه برای هر كسی دلنشین و دوست‌داشتنی خواهد بود اما در این میان، خود مارال نیز به دلیل حساسیت زیاد، به راحتی تحت تاثیر مسائل اطرافش قرار می‌گیرد. مشكلات و درگیری‌های دیگران به راحتی ذهن او را مشغول می‌كند و آرامش فكری‌اش را از بین می‌برد. به‌همین دلیل هم همیشه آماده است تا در مشكلات دیگران آنها را كمك كند و به یاری‌شان بشتابد اما متاسفانه زمانی كه خود او نیاز به كمك دارد كمتر كسی پیدا می‌شود تا به طریق مشابه به كمك او بیاید. بدتر از همه اینكه در بعضی موارد، دیگران كمك‌های مارال را به حساب وظیفه‌اش می‌گذارند. زمانی كه چنین اتفاقی می‌افتد، او كاملاً ناامید می‌شود و تصمیم می‌گیرد دیگر این كارها را تكرار نكند اما دفعه بعد نیز قلب مهربان و رئوفش اجازه نمی‌دهد نسبت به دیگران بی‌تفاوت بماند.
مارال، ایده‌آل‌ها و اهداف بلندی دارد كه در بسیاری موارد در تصمیم‌گیری برای اجرای آنها دچار تردید می‌شود و گاه نیز با دلسردی تمام به علایق درونی‌اش پشت‌پا می‌زند. اگر مارال بتواند اهدافش را واقعی‌تر كند و راه عملی‌شدن آنها را بیابد، احتمالاً خواهد توانست بر تردیدش در تصمیم‌گیری غلبه كند. تنها چیزی كه مارال نیاز دارد، كمی نظم و تمركز بر چیزی است كه قصد انجامش را دارد. در این صورت خواهید دید كه راه پیشرفت برای مارال كاملاً باز است و هیچ چیز نخواهد توانست سد راه او برای رسیدن به خواست‌هایش شود.
● نكته آخر؛
با وجود تمام مهربانی‌های مارال، زمانی كه او عصبانی شود، هر اتفاقی ممكن است بیفتد! بنابراین به شما توصیه اكید می‌كنیم سعی نكنید به هیچ وجه خشم او را تحریك كنید، مگر اینكه از پیش خودتان را برای طوفانی كه هر لحظه ممكن است فرا برسد آماده كرده باشید... !
منبع : روزنامه تهران امروز


همچنین مشاهده کنید