چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

هشدار فراری به شوماخر


هشدار فراری به شوماخر
میشائیل شوماخر ماه آینده تصمیم نهایی خود را در مورد ادامه فعالیتش در عرصه فرمول یك خواهد گرفت.
مدت قرارداد شوماخر، ستاره تیم فراری در پایان فصل جاری به اتمام می رسد. با این حال این اسطوره فرمول یك جهان باید تا پیش از پایان سال تصمیم خود را در مورد آینده كاری اش بگیرد.
روس براون، مدیر فنی تیم فراری در مصاحبه با خبرنگاران درباره شوماخر گفت ما به او اخطار داده ایم. با این وجود مطمئنم كه او شرایط را درك كرده است و می داند كه باید تا پیش از ماه ژوئن و یا حتی زودتر یعنی ماه می تصمیم نهایی خود را به مقامات تیمش اعلام كند. این در حالی است كه گفته می شود راننده پرفروغ آلمانی تصمیم به تمدید قرارداد با این تیم گرفته است.به نظر می رسد كه فلاویو برایتوره، رئیس تیم رنو نیز علاقه خود را برای همكاری مجدد با شوماخر پس از انتقال فرناندو آلونسو از رنو به مك لارن ابراز كرده است.
شوماخر و برایتوره در سال ۱۹۹۰ نیز در كنار یكدیگر در تیم بنتون مشغول به خدمت بودند.شایعه شده است كه شوماخر ۳۷ ساله از عدم موفقیت فراری پس از اینكه وی برای هفتمین بار در صدر فرمول یك جهان قرار گرفت بسیار دلخور است. اگرچه او در آستانه آغاز جایزه بزرگ سن مارینو رتبه چهارم جدول رده بندی رانندگان را در اختیار دارد، اما براون تاكید می كند كه این راننده كهنه كار از انگیزه و آمادگی خود برای ثبت پنجمین عنوان قهرمانی اش در این تیم ایتالیایی بهره مند است.
براون نیز می گوید:شوماخر خواهان خودرویی است كه بتواند با هدایت آن به قهرمانی دست پیدا كند و وظیفه ما نیز تامین خواسته های او است. فكر می كنم در حال حاضر ما راه حل مناسبی برای رفع بیشتر نارسایی های این خودرو پیدا كرده ایم و او می تواند با اطمینان كامل به پیست برود.
منبع : سایت دوستان


همچنین مشاهده کنید