پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

پانزدهم مــــرداد تا اول شهـــریور بر شمــا چه خواهد گــذشت؟


پانزدهم مــــرداد تا اول شهـــریور بر شمــا چه خواهد گــذشت؟
● فـــروردیــن (بره)
با رسیدن یک خبر خوش، احساساتی و شادمان خواهید شد. سعی کنید محبوبیت خود را نزد خانواده حفظ کنید. اجازه ندهید بعضی نگرانی‌ها موجب دلسردی شما از کارتان شود. روزهای آتی به یک رنگ نخواهد ماند. نگاه و توقع خود را از دیگران و به طور کلی دنیا تغییر دهید، آن وقت بسیاری از دلتنگی‌ها و مشکلات خود را حل شده خواهید یافت. صادق بودن در زندگی یكی از بهترین خصلت‌های روزگار است و صداقت همسایه دیرینه انسان‌هاست. افق‌هایی به روی‌تان گشوده خواهد شد كه پیامد خوشی برای‌تان به همراه دارد.
مدتی است شخصی كه از دوستان قدیمیتان می‌باشد به فكر شماست، او در صدد جبران رفتار گذشته خود می‌باشد، او را ببخشید.
● اردیبـــهشــت(گاو)
از این‌كه بعضی خواسته‌های شما در خانواده جدی گرفته نمی‌شود، عصبی و ناراحت هستید. شما سعی کنید متقابلا قضاوتی منطقی و عادلانه در مورد دیگران داشته باشید و از نشان دادن عکس‌العمل‌های تند و مخالفت‌آ‌میز خودداری کنید. در بعضی پیچیدگی‌هایی که به کار شما افتاده است ، خود را مقصر ندانید. از این نوع مشکلات و حوادث در زندگی همه پیش می‌آید. به زودی کار و تعهد مهمی به عهده شما گذاشته می‌شود. از این موقعیت به خوبی استفاده کنید. امید را از دست ندهید و زندگی با امید را سرلوحه كار خود قرار دهید، دریچه‌ای تازه از خوشبختی به روی خودباز كنید، این روزها منتظر شنیدن پاسخی هستید كه زندگی‌تان را شیرین و زیبا می‌كند.
● خــــرداد(دوپیكر)
این روزها اندکی بیش از حد معمول عجول و شتابزده هستید ،انگار که اختیار خودتان دست خودتان نیست. اگر خوب دقت کنید خواهید دید این روحیه هیچ دلیل منطقی ندارد.سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید و قبل از این‌كه پای‌تان به سنگ بخورد، خود را ازاین وضعیت بیرون آورید.
از یک کار انجام شده توسط خود یا یکی از نزدیکان راضی نیستید، اما حرص و جوش خوردن در این مورد هم کارساز نیست ، پس سعی کنید آرام باشید. خبر مسرت‌بخشی دریافت می‌كنید كه در زندگی‌تان تحول بزرگی ایجاد خواهد كرد، شاید این خبر برای مجردها یك پیشنهاد ازدواج باشد یا شاید خبری دیگر كه شما را خوشحال می‌كند.
● تیــــــر(خرچنگ)
به مناسبتی هدیه یا پاداش خواهید گرفت.در یک معامله راضی برمی‌گردید. در برخورد با یک مشکل کمی حوصله به خرج دهید، آن وقت خواهید دید که راه حل تا چه حد آسان خواهد بود.
موفقیت مالی یا تحصیلی یکی از نزدیکان موجب رضایت خاطر شما خواهد شد. برای سرمایه گذاری در یک امر تجاری سعی کنید عاقبت اندیش باشید . مشورت با دوستان باتجربه بسیار کارساز خواهد بود. زیاد در امور دنیوی غرق نشوید، به خودتان سخت نگیرید كه همه چیز در كمال آرامش درست خواهد شد، به جنبه معنوی زندگی‌تان بیشتر بپردازید، كمی مصلحت‌اندیش باشید، روزهای خوبی در انتظار شماست.
● مــــــــــــرداد(شیر)
در این هفته خود را در موقعیت تازه ای احساس خواهید کرد. از انجام یک مسافرت یا خرید و معامله منصرف یا دودل خواهید شد. این روزها باید حواس‌تان را جمع کنید و بدون مطالعه دست به خرید مورد نظر نزنید، چون احتمال شكست زیاد است.یک آدم سوءاستفاده‌چی در کمین شماست.
سعی کنید خود را در اختیار بعضی وسوسه‌ها قرار ندهید. هدیه‌ای به دست‌تان می‌رسد كه بسیار خوشحال خواهید شد. اگر به كسی قول داده‌اید، به قول‌تان عمل كنید، اگر در حق كسی بدی كرده‌اید از دل او در بیاورید، متولدین مرداد به طور معمول دوست دارند مسائل پیچیده را حل كنند و از این كار لذت می‌برند. تولدتان مبارك.
● شهـــریـــور(خوشه)
هفته شلوغ و ناآرامی در پیش دارید. بی‌حوصلگی‌های شما هم مزید بر علت خواهد شد. یک مشکل اداری برای‌تان دردسرساز خواهد شد. توصیه‌های دیگران را جدی بگیرید. با رسیدن مقداری پول آسوده خاطر خواهید شد. جوانان متولد این ماه سعی کنند در محیط خانواده حرف‌شنوی داشته باشند تا خود را از مشکلات احتمالی دور نگه دارند. زوج‌های جوان از بهانه‌جویی‌ها دوری جویند و تا حدی از حساسیت‌های خود بکاهند. با یكی از دوستان‌تان كه انتظار دیدارش را ندارید، ملاقات شیرینی خواهید داشت و غافلگیر خواهید شد. خوشبختی در یك قدمی شماست، تنها كافی است دست‌تان را دراز كنید و آن را بگیرید، از نظر مادی شانس با شماست. در میان دوستان‌تان مثل همیشه برخورد كنید. او شما را دوست دارد و از شما توقع دارد كه به وعده‌های‌تان عمل كنید.
● مهــــــــــــر(ترازو)
اگر سهل‌نگاری از خود نشان دهید، به زودی میانه شما با یکی از نزدیکان به سردی خواهد گرایید. سعی کنید از پیش آمدن کدورت در محیط کار یا خانواده جلوگیری به عمل آورید، چون بیش از دیگران حرص و جوش خواهید خورد. به زودی با انجام کاری شایستگی‌های شما برای بعضی‌ها که نسبت به آن تردید داشتند، به اثبات خواهد رسید. این روزها گوش به حرف این و آن ندهید تا دلخوری‌هایی برای شما پیش نیاید. یك سفر زیارتی در پیش دارید. احساس خوشی را به زندگی‌تان تزریق كنید، شما هیچ كم و كاستی ندارید، تنها باید كمی اعتماد به نفس‌تان را افزایش دهید و روابط عاطفی‌تان را بهبود بخشید.
● آبـــــــــــان(كژدم)
این روزها خود را با بعضی افکار و رویاهای شیرین سرگرم می‌کنید. بد نیست، در روحیه‌تان اثر مثبت می‌گذارد. مشکل یا مشکلات تمام‌شدنی نیست. یکی از راه‌های رهایی این است که آدم خود را با افکار شیرین سرگرم کند. شما باید خود را با این فکر که هیچ مشکلی نیست که آسان نشود، امیدوار نگه دارید. به یکی از دوستان که همفکر و همراه شماست، كمك كنید و دست رد به سینه او نزنید. شك و تردید هم به دل‌تان راه ندهید. مدتی است كه گام‌های‌تان سست شده، پس سعی داشته باشید در روابط‌تان با دیگران جدیدنظر كنید و آنها را بهبود بخشید. او از دست شما ناراحت نیست، شما چه طور؟
● آذر(كمـــــان)
با وساطت و پادرمیانی یکی از دوستداران، دلگیری شما از یکی از دوستان برطرف می‌شود. سعی کنید بعضی بدبینی‌ها را از خود دور کنید. یک مشکل کاری را می‌توانید با اندکی تدبیر و مدارا حل کنید. تاکنون پی برده‌اید که کارتان با لجبازی‌ پیش نمی‌رود پس به صلاح شما است دست از این اخلاق و همچنین خودخواهی‌ بردارید. پولی كه از كسی طلب داشتید، در این ماه به دست‌تان خواهد رسید. قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید، اجازه ندهید دوستی‌های‌تان صدمه ببیند، پایان شب سیه، سفید است و فرداهای بهتر و روشن‌تر و موفق‌تر در انتظار شماست. قدر این روزهای خوب را بدانید.
● دی(بـــــز)
یک جریان شغلی که امیدی به بهبود آن نداشتید، به نفع شما به گردش می‌افتد. از شما برای انجام یک نوع مشارکت یا همفکری دعوت می‌شود. در یك مسئله عاطفی ورق به نفع شما بر می‌گردد و رضایت خاطر شما فراهم خواهد شد. یک ملاقات در این هفته برای شما خاطره‌انگیز و بسیار امیدبخش خواهد بود.
یک خبر خوش هم در راه دارید. اگر از نعمتی برخوردارید قدر آن را بدانید كه خیلی‌ها از وجود آن نعمت بی‌بهره‌اند. از دل شكستن بپرهیزید، سعی كنید رفتارتان را تغییر دهید و دل مردم را به دست آورید. عشق زیبا است، به شرطی كه قدر آن را بدانید و از آن سوءاستفاده نكنید، همین روزها او دوباره می‌آید، این بار با دست پر.
● بهمـــــــــــن(دلــو)
از یکی از دوستان خبر یا خبرهای خوشی خواهید شنید. کاری را که در دست دارید تمام کنید. سهل‌‌انگاری در این مورد به نفع شما نیست. قدرت تجسم خوبی دارید، اما سعی کنید توهمات شما بر پایه واقعیت‌ها بنا شود. مقداری پول به دست شما می‌رسد، اما یک خرج بزرگ هم به گردن شما می‌افتد. از یکی از دوستان خبرهای تعجب‌آوری خواهید شنید. اگر طالب راحتی و آسایش هستید، خیالات را رها كنید و بدانید كه دنیا بزرگ است، خودتان را دریابید، نگذارید فرصت‌ها به راحتی از كف برود، كارتان به زودی رونق خواهد گرفت، به شرطی كه كسی را آزار ندهید. به آنچه دلبسته‌اید، به زودی خواهید رسید.
● اسفنـــــد(ماهی)
خبرهای خوبی درباره آنچه که این روزها فکر و ذکرتان را به خود مشغول کرده است، خواهید شنید و از یک موضوع مالی خیال‌تان آسوده خواهد شد. مقداری پول، به دست شما می‌رسد. با یک دیدار تازه قلب و چشمان‌تان روشن خواهد شد. به یک مسافرت دعوت می‌شوید، اما چندان راضی به انجام آن نیستید. خبرهای خوب و امید بخشی در خانواده خواهید شنید. یک معامله شیرین در پیش دارید. اگر شانس با شما یاری كند، به یك موفقیت بزرگ خواهید رسید؛ موفقیتی كه از مدت‌ها پیش آرزوی آن را داشته‌اید. این ماه اسفندماهی‌ها در هر زمینه‌ای خبرهای خوشی دریافت می‌كنند كه به خاطر آن باید خداوند خود را شكرگزار باشند، اما از یاد خداوند بزرگ غافل نشوید كه همیشه او پشتیبان شماست.
منبع : مجله خانواده سبز


همچنین مشاهده کنید