جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

شخصیت انسان‌ بـراساس میوه


شخصیت انسان‌ بـراساس میوه
از روی میوه‌ها می‌توان شخصیت افراد را شناخت و به شرایط روحی و روانی اشخاص مختلف پی برد، بنابراین میوه دلخواه خود را انتخاب و رازهای شخصیتی خود و دوستانتان را بررسی کنید.
▪ پرتقال:
اگر پرتقال میوه مورد علاقه شماست، شما آدمی پرقدرت و بسیار صبور هستید و دوست دارید کارها را به آرامی اما در عین حال با درایت کامل انجام دهید. سختکوش، پرتلاش و کمی هم خجالتی هستید. شما دوستان خود را با دقت انتخاب کرده و با تمام وجود به آنها عشق می‌ورزید.
▪ سیب:
اگر سیب، میوه محبوب شماست، فردی اسراف‌کار و رک‌گو هستید. ممکن است شخصا بهترین سازمان‌دهنده یا مدیر نباشید ولی می‌توانید رهبر یک تیم باشید که با تلاش زیاد این تیم را به موفقیت‌های بزرگ برسانید. شما از سفرهای کوتاه و غیرمنتظره لذت می‌برید.
▪ آناناس:
خیلی سریع تصمیم‌ می‌گیرید و سریع‌تر از آن عمل می‌کنید. در زمینه تغییر شغل و خطر کردن شجاع و بی‌باک هستید و دارای یک توانایی استثنایی در مدیریت می‌باشید.
▪ موز:
فردی دوست داشتنی، آرام، گرم و با احساس هستید. از نداشتن اعتماد به نفس و خجالتی بودن در رنج می‌باشید. دیگران از خوبی شما و آرام بودن‌تان سوءاستفاده کرده و سعی می‌کنند به این وسیله برای خود موقعیت‌های خوبی را رقم بزنند. شما عاشق شریک زندگی خود هستید و این عشق به خاطر زیبایی جسمی و روحی اوست.
▪ نارگیل:
دوستداران این میوه سنگین افرادی جدی، بافکر و باشعور هستید. از روابط اجتماعی، لذت می‌برد. ممکن است کمی خودخواه به نظر بیایید ولی چنین صفتی در شما برجسته نمی‌شود. شما نیاز به شریکی عاقل داشته و احساس را در این مسئله دخالت نمی‌دهید.
▪ گیلاس:
اگر گیلاس میوه دوست‌داشتنی شماست زندگی همیشه به شیرینی که در نظر دارید خود را به شما نشان خواهد داد. فراز و فرود در زندگی شما زیاد است. شما شریکی صمیمی و وفادار هستید اما اثر گذاشتن بر احساسات شما کار ساده‌ای نیست. خانه‌تان برای شما به منزله بهشت است و هیچ چیزی را بیشتر از این دوست ندارید که در منزل باشید.
▪ انگور سیاه:
در کل آدمی مودب و خوشرو هستید اما گاهی وقت‌ها به شدت عصبانی می‌شوید هر چند به همان سرعت عصبانیت شما فروکش می‌کند. بسیار محبوب و مورد علاقه دیگران هستید. نشاط و علاقه وافری به زندگی دارید و از هر کاری که می‌کنید لذت می‌برید.
▪ هلو:
مثل هلو از عصاره زندگی لذت می‌برید. فردی رک‌گو بوده و روشی دوستانه دارید و برای دوستی‌ها ارزش فراوانی قائلید. حس استقلال‌طلبی در شما بسیار قوی و این امر شما را فردی راستگو ساخته است.
▪ گلابی:
اگر خود را معطوف به انجام کاری کنید می‌توانید آن را با موفقیت به انجام برسانید. از انگیزه‌های مفید ذهنی لذت برده و دنباله‌رو آن هستید. زمانی که به دنبال شریک زندگی خود هستید به هوش سرشار، دید وسیع و دل دریایی‌اش اهمیت می‌دهید.
منبع : مجله خانواده سبز


همچنین مشاهده کنید