جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

۳ شهریور


 ۳ شهریور
● متولدین فروردین ماه (بره):
به دوستان جذب می شوید اما نه به خاطر منفعت شخصی خودتان. سرگرمی جدیدی پیدا می کنید. اگر لازم باشد اطرافیان را نصیحت می کنید.
● متولدین اردیبهشت ماه (گاو):
عطارد به برج اسد می رود . این قسمت از چارت شما به خانواده مربوط می شود . بهترین زمان برای دور ریختن وسایل به درد نخورد پاکسازی منزل است .
● متولدین خردادماه (دو قلوها):
در رابطه با آرزوهای کاری شما تغییرات زیادی صورت می گیرد. اطلاعات زیادی در مورد یک همکار جدید به دست می آورید. به طور جدی جذب یک نفر می شوید که ارتباط کاری با او دارید، اما اگر متاهل هستید بدانید که برایتان مشکل ساز می شود. انتخاب کاملاً با شماست. اما یک خردادی نمی تواند مدت زیادی به یک موضوع خاص فکر کند و این یک مشکل است.
● متولدین تیر ماه (خرچنگ):
عطارد به برج اسد می رود.مسائل مالی اهمیت خاصی پیدا می کند.بنابراین اگر همسرتان اخیراً رفتار غیرعادی با شما داشته است می توانید علت اش را بفهمید.اگر در ابهام قرار گرفته اید عصبانی نشوید.به هر حال اگر دو فکرداشته باشید بهتر از یک فکر است.
● متولدین مرداد ماه (شیر):
حتی اگر شما همیشه از رک بودن و این که می دانید دقیقاً راجع به چه چیزی صحبت می کنید، به خود می بالیدید، در روزهای باقیمانده از آگوست، چندان راجع به آن مطمئن نخواهید بود. این بدین علت است که عطارد در مسیر بازگشتی خود، پیش می رود و مجدداً به علامت شما یعنی شیر وارد خواهد شد. پس منتظر نابه سامانی ، در طی چند روز آینده باشید. به علاوه تمام سعی خود را بکنید تا اوضاع آرام باقی بمانند.
● متولدین شهریور ماه (سنبله):
ارد پس روی می کند و سپس دوباره به برج اسد برمی گردد.درچند روز آینده مراقب حرف زدن خود باشید شاید رازی را برملا کنید.
● متولدین مهر ماه (ترازو):
مری کوری هنوز در مسیر بازگشت به سر میبرد و در این مسیرمجدداً وارد خانه شیر میشود.این امر بر روی روابط دوستی و زندگی اجتماعی شما تاثیر خواهد گذاشت پس هراز چند گاهی آماده اختلالاتی در این زمنیه باشید . میتوانید با گذاشتن قرارهای ملاقات از قبل و چک کردن نظر موافق همه در مورد ، تاریخ،زمان و مکان از بروز این اختلالات جلوگیری کیند. چرا که این اختلالات جزئی در طولانی مدت منجر به اذیت شما شده و تبدیل به مشکل بزرگ خواهند شد.
● متولدین آبان ماه (عقرب):
با خودتان روراست باشید و به حرف های دیگران توجه نکنید و نگذارید باعث بی اعتمادی شما به خودتان شوند.باید تصمیم بگیرید که در یک رابطه موثر خواهد بود.این موضوع را به کمک یک نفر آدم با تجربه بررسی کنید.کسی که تاثیر بدی بر تصمیم شما نگذارد.
● متولدین آذر ماه (کمان):
امروز روش هر آنچه پیش آید خوش آید را در پیش گیریدو از هر موقعیتی طلا بسازید. شاید امروز با مسایل مختلفی روبرو باشید ونیاز به نظم و سازماندهی دارید. اگر سازماندهی داشته باشید، در مقابل همه چیز با آرامش بیشتری روبرو می شوید و کارهایتان موثرتر خواهند بود.
● متولدین دی ماه (بز):
● متامروز روش هر آنچه پیش آید خوش آید را در پیش گیریدو از هر موقعیتی طلا بسازید. شاید امروز با مسایل مختلفی روبرو باشید ونیاز به نظم و سازماندهی دارید. اگر سازماندهی داشته باشید، در مقابل همه چیز با آرامش بیشتری روبرو می شوید و کارهایتان موثرتر خواهند بود.
ولدین بهمن ماه (ظرف آب):
بهمنی عزیز شما نیاز شدیدی به آزادی شخصی در زندگی خود دارید یعنی با شخصی که سعی می کنید شما را اسیر کند با فعالیت های تان را محدود کند با مهربانی برخورد نمی کنید. بهترین روز برای کادو خریدن می باشد . اما اگر این کار را به خواسته خود انجام دهید خوشحال نخواهید شد اگر متوجه شوید که دیگران از شما متوقع هستند .
● متولدین اسفند ماه (ماهی):
تشویق از بخش غیرمنتظره ای می آید و شما واقعاً شگفت زده و سرشار از لذت می شوید . تلاش های تیمی و فعالیت های باشگاهی در چند روز آینده مد نظر قرار می گیرد. و شما در بحبوبه عمل خواهید بود.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید