جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

معجزه در خانه!


معجزه در خانه!
به خاطر داشته باشید که اگر قصد شست‌وشوی لباس‌های پشمی در ماشین لباسشویی را دارید کمی آب لیمو در آن بریزید. این کار باعث می‌شود که ضمن از بین نرفتن و کم رنگ نشدن رنگ لباس‌ها در پایان لباس‌هایتان از شفافیت خاصی برخوردار باشند.
اگر مبلمان یا اسباب و اثاثیه‌ای جدید خریداری کرده‌اید، خوب است که برای پاک‌کردن مارک‌های احتمالی چسبیده به آن از ترکیب خمیری‌شکل خاکستر سیگار و سرکه استفاده کنید تا آسیبی به اسباب منزلتان وارد نشود.
اگر دوست دارید که اسباب و اثاثیه منزلتان همیشه درخشندگی خاصی داشته باشد، سعی کنید دستمال تمیزتان را در محلول چای وارد کرده تا با کشیدن آن روی لوازم شاهد درخشندگی بیشتر آنها باشید.
برای نرم‌تر شدن کفش چرمی‌تان پیشنهاد خوبی داریم. در شب هنگام و زمانی که از آنها استفاده نمی‌کنید به سطوح داخلی آنها کمی شیر بمالید تا فردای آن روز شاهد نرمی بیشتر آنها باشید.
برای بسیاری از افراد پیش آمده است که با آدامس‌های جویده شده چسبیده به سطوح برخورد کرده باشند. در این مواقع پیشنهاد می‌کنیم که از کمی نفت سفید برای از بین بردن کامل آدامس استفاده کنید.
اگر جواهراتی از الماس دارید و فکر می‌کنید درخشندگی خاصی ندارند، کمی گچ خشک روی آنها مالیده و سپس با دستمال خشک آن را پاک کنید. جواهرتان رنگ و بوی تازه‌ای پیدا می‌کند.
منبع : بیرتک


همچنین مشاهده کنید