شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

میوه‌ها و رازهای شخصیتی انسان


میوه‌ها و رازهای شخصیتی انسان
چنان‌چه انواع میوه‌ها به شما تعارف می‌شود، کدام میوه را انتخاب می‌کنید؟ پرتقال، موز، نارگیل و یا ... آیا می‌دانید که می‌توانید از روی میوهٔ انتخاب شده، شخصیت افراد را بشناسید و بر اساس میوه‌های مورد نظر، بگوئید که شرایط روحی ـ روانی آنان چگونه است؟
پس میوهٔ دلخواه خود را انتخاب کنید و به رازهای شخصیتی خود و دوستانتان پی ببرید.
● پرتقال
اگر پرتقال، میوهٔ محبوب شماست، شما آدمی پرقدرت و بسیار صبورید و دوست دارید کارها به آرامی و با متانت، اما در عین حال با درایت کامل و جسارت به انجام برسانید. سخت‌کوش، پرتلاش و کمی خجالتی هستید؛ اما در دوستی، می‌توان به شما اعتماد کرد. دوستان خود را به دقت انتخاب می‌کنید و با تمام وجود به آنان عشق می‌ورزید.
● هلو
درست مانند هلو، شما از عصارهٔ زندگی، لذت می‌برید. فردی رک‌گو بوده و روشی دوستانه دارید و این نکته‌ها، به جذابیت روحی شما می‌افزاید. در بخشش و فراموش کردن، نظیر ندارید و برای دوستی‌ها، ارزش زیادی قایل هستید. حس استقلال‌طلبی، در شما بسیار قوی است و این امر از شما، فردی راستگو ساخته است. عاشقی ایده‌آل، صبور، صمیمی و یک‌رنگ هستید؛ با این‌حال، به هیچ‌وجه دوست ندارید احساس‌های خود را در حضور همه بروز دهید. چنان‌چه فکر خود را معطوف به انجام کاری می‌کنید، می‌توانید آن‌را با موفقیت به انجام برسانید. شما دوست دارید که نتیجهٔ تلاش‌هایتان را به‌سرعت ببینید. از انگیزه‌های مفید ذهنی، لذت برده و دنباله‌روی آن هستید؛ کمی خجالتی به‌نظر می‌رسید و در بیان احساس‌های خود، چندان راحت نیستید. زمانی‌که به‌دنبال شریک زندگی هستید، به هوش سرشار، دید وسیع و دل دریائی‌اش بیش از دیگر موردها، اهمیت می‌دهید.
● سیب
چنان‌چه سیب، میوهٔ محبوب شماست، فردی بسیار رک‌گو هستید؛ اگرچه ممکن است بهترین سازمان‌‌دهنده مدیر نباشید، اما می‌توانید رهبر یک تیم کوچک باشید که با تلاش زیاد، تیم را به موفقیت می‌رسانید. در بیشتر موقعیت‌ها، می‌توانید به‌سرعت و به‌درستی تصمیم بگیرید. شما از سفرهای کوتاه و غیرمنتظره لذت می‌برید. زمانی‌که با شریک زندگی خود، به‌سر‌ می‌برید، جذاب و خونگرم به‌نظر می‌آئید و به‌شدت عاشق زندگی به مفهوم واقعی آن هستید.
● نارگیل
شما دوست‌داران این میوهٔ سنگین و کمیاب، افرادی با فکر و شعور خاصی هستید. از ارتباط‌های اجتماعی لذت برده و به‌ویژه روی همراهان و دوستان خود، حساسیت خاصی دارید. ممکن است کمی خودخواه به‌نظر بیائید؛ اما به‌طور لزوم، چنین صفتی در شما برجسته نمی‌شود. شما فردی تیزهوش، آگاه و گوش‌ به‌ زنگ هستید و دیگران مطمئن هستند که در زمینهٔ شغلی، همیشه در بالاترین رده قرار داشته و به بهترین نحو، کارها را انجام می‌دهید. شما نیاز به شریک عاقل داشته و عقل و احساس را با هم در این مسئله دخالت می‌دهید.
● انبه
اگر انبه را دوست دارید، می‌توان گفت که به‌راحتی می‌شود به شما اتکا کرد. شخصی هستید با ایده‌های روشن و به‌طور معمول درست و اثرگذار. از این‌که درگیر مسائلی بشوید که نیاز به تلاش ذهنی شدید دارد، لذت می‌برید و با شریک خود به ملایمت و آرامی رفتار کرده و سعی می‌کنید با زندگی خود بسازید.
● موز
عاشقان موز‌، دوست‌داشتنی، آرام، گرم و به‌طور طبیعی با احساس هستند. شما به‌طور معمول از نداشتن اعتماد به‌نفس و خجالتی بودن در رنج هستید. دیگران از طبع آرام و شیرینتان سوءاستفاده کرده و سعی می‌کنند به این وسیله برای خود، موقعیت‌های جالب را رقم بزنند. عاشق شریک زندگی خود، در تمام زمینه‌ها هستید.
● انگور سیاه
به‌طور کلی، آرمی مؤدب و خوش‌رو هستید؛ اما گاهی وقت‌ەا سریع و به‌شدت عصبانی می‌شوید. هرچند به همان سرعت، عصبانیت شما فروکش می‌کند. از زیبائی‌ها به هر شکل که باشند، لذت می‌برید. بسیار محبوب ومورد علاقهٔ دیگران هستید و این محبوبیت، به‌علت طبیعت گرم شماست. شور شوق فراوانی به زندگی دارید و از هر کاری که انجام می‌دهید، لذت می‌برید.
● گیلاس
چنان‌چه گیلاس، میوهٔ محبوب شماست، زندگی، همیشه به آن شیرینی که در نظر دارید، خود را به شما نشان نمی‌دهد. فراز و نشیب در زندگیتان زیاد است؛ به‌ویژه در موقعیت‌های حرفه‌ای و کاری. شما همیشه در هر پروژه‌ای، کمی پول به‌دست می‌آورید و نه مقدار زیاد. ذهنی فعال و خلاق داشته و به‌طور معمول به‌دنبال چیزهای جدید هستید. شما شریکی صمیمی و وفادار هستید، اما اثر گذاشتن بر احساس‌های شما، کار ساده‌ای نیست. خانه‌تان برای شما به منزلهٔ بهشت است و هیچ چیزی را بیشتر از این دوست ندارید که در منزل باشید و دوستان، افراد خانواده و آشنایان، شما را دوره کنند.
● آناناس
بسیار سریع تصمیم می‌گیرید و سریع‌تر از آن عمل می‌کنید. در تغییر شغل و خطر کردن در زمینه‌های اجتماعی، شجاع و بی‌باک هستید. شما دارای یک توانائی استثنائی در مدیریت می‌باشید. دوست دارید مورد اعتماد دیگران باشید. به‌طور معمول، خیلی سریع، با دیگران ارتباط دوستانه برقرار نمی‌کنید، ولی به‌محض انجام آن، دوستتان را برای همیشه برای خود نگه می‌دارید. به‌ندرت به‌دنبال زندگی رمانتیک می‌روید و شریک شما به‌طور معمول، به‌واسطهٔ این صفت‌های ممتاز، تحت تأثیرتان قرار می‌گیرد؛ اما از توانائی شما در نشان دادن این احساس‌ها، ناامید است.

مهندس عطاا... راستگو
منبع : مجله شادکامی و موفقیت


همچنین مشاهده کنید