سه شنبه, ۲۹ اسفند, ۱۴۰۲ / 19 March, 2024
مجله ویستا

دستکش های فانتزی


دستکش های فانتزی
شما می توانید یک جفت دستکش پشمی را به صورت یک دزد دریایی، یک مترسک، یک سرباز، یک دلقک عجیب و غریب و یک مرد خندان درآورید. سرانگشتان دستکش عروسکی خودتان را به شکل حیوان یا اشباح درست کنید. می توانید برای خودتان تهیه کنید ویا به دوستانتان هدیه دهید. کوچولوها عاشق به دست کردن این جور دستکش ها می شوند.
● وسایل موردنیاز:
▪ یک جفت دستکش راحت بافته شده پشمی به رنگ های روشن،
▪ کاموا،
▪ منجوق،
▪ چند تا دگمه،
▪ روبان،
▪ قیچی،
▪ نخ وسوزن،
▪ تکه های پارچه فوتر با رنگ های شاد،
▪ چسب پارچه
▪ دستمال کاغذی طرح صورت هایی را که دوست دارید از پارچه به رنگ های مختلف ببرید وبه هم بچسبانید. به یاد داشته باشید که زمانی که گردی سر و یا کلاه را از پارچه می برید، بایستی از هرکدام دوتا در نظر بگیرید، یکی را برای پشت و دیگری را برای روی نوک انگشتان دستکش.
۱ ) برای انگشت کوچک دستکش صورت دزد دریایی را از پارچه فوتر صورتی گرد ببرید، دماغ قرمزرنگ، ریش قهوه ای، چشمان مشکی، چشم بند مشکی، صورت را تکمیل کنید وروی دستکش بچسبانید.
۲ ) از پارچه فوتر سیاه ۲ تا کلاه ببرید یکی را به روی انگشت ودیگری را به پشت سرانگشت دستکش بچسبانید تا قسمت بالای صورت را بپوشاند. روی کلاه را تزئین کنید وبا پارچه دستمال گردن برایش گره بزنید.
۳ ) برای انگشت بعدی صورت یک مترسک درست کنید. از فوتر سیاه چشم و دماغ و از پارچه فوتر صورتی دهان و از پارچه قهوه ای دو تا کلاه ببرید. اول از کاموای زرد برایش مو و سپس کلاه را بچسبانید.
۴ ) انگشت وسطی صورت سرباز با صورت صورتی، سبیل مشکی، دماغ قرمز و کلاه سیاه با بند زنجیر طلایی، ۴ تا مهره ریز طلایی را روی لباسش بدوزید کار تمام است.
۵ ) برای انگشت چهارم یک دلقک با چشم های سیاه + شکل، دماغ صورتی، دهان قرمز، کلاه صورتی روشن و یک شاخه گل. با روبان چین دار برایش یقه بدوزید وچند تا دگمه زیر آن.
۶ ) انگشت شصت، صورت مرد خنده رو با پیراهن سفید است. صورت را از رنگ صورتی انتخاب کنید و چشمان ریز سیاه و لب خندان و موهای فرفری.
منبع : روزنامه ابتکار


همچنین مشاهده کنید