پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

گروه خونی و شخصیت انسانها


گروه خونی و شخصیت انسانها
بر اساس تحقیقات یک موسسه ژاپنی که بر روی رابطه گروه خون افراد با ویژگی های شخصیتی آن ها کار می کند، افراد با گرو ه های خونی مشابه دارای شخصیت ها مشابهی هستند.
● آیا بین گروه خون و ویژگی های شخصیتی رابطه ای وجود دارد؟ آیا شما با این طبقه بندی موافق هستید؟
▪ TYPE O شما می خواهید که بر دیگران رهبری کنید و وقتی چیزی را می خواهید هر کاری برای به دست آوردن آن می کنید. . شما دیگران را به دنبال خود می کشید، وفادارید و پر انرژی، شما حسود هستید و به راحتی می توانید با دیگران رقابت کنید.
▪ TYPE A شما به هارمونی، آرامش و سازماندهی کار ها علاقه مند هستید. با دیگران به خوبی همکاری می کنید و احساساتی، صبور و حساس هستید. در کنار این ها شما سخت کوش هستید و می توانید در رویاروی با مسایل آرامش خود را حفظ کنید.
▪ TYPE B شما کاملا فرد گرا هستید و می خواهید هر کاری را به روش خودتان انجام دهید. شما خلاق و انعطاف پذیر هستید به گونه ای که می توانید با هر موقعیتی به آسانی تطبیق پیدا کنید. ولی اصرار شما بر مستقل بودن گاه بیش از حد است و به نقطه ضعف شما تبدیل میشود.
▪ TYPE AB دوست داشتنی و مسلط به نفس. شما معمولا محبوب هستید و با افراد به راحتی رابطه برقرار می کنید. شما توانایی خوبی در سرگرم کردن دیگران دارید ولی به راحتی با کسی صمیمی نمی شوید. کمی در تصمیم گیری مشکل دارید.
منبع : بانک اطلاعات گردشگری


همچنین مشاهده کنید