شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

عسل برای شفافیت پوست


عسل برای شفافیت پوست
عسل، علاوه بر داشتن خواص دارویی، می‌تواند به عنوان ماسکی مفید در شفافیت و شادابی پوست صورت به کار رود. عسل یکی از بهترین نعمت‌های الهی و فرآورده‌های طبیعی است که حدود ده‌ها هزار سال است که شناخته شده است.
عسل به دلیل داشتن انواع ویتامین‌ها و مواد قندی می تواند به عنوان ماسکی برای شفافیت و شادابی پوست به کار می‌رود. طبق مطالعات پیشین عسل در آرایش و زیبایی نیز سابقه دیرینه دارد و در ترکیب بسیاری از کرم‌ها و لوسیون‌ها نیز شرکت می‌کند، به طوری که ترکیب دو قاشق عسل صاف شده با شیر ولرم و مالیدن آن بر روی پوست به مدت ۲۰ دقیقه، ماسکی مفید برای شفافیت و طراوت پوست صورت را به شما هدیه می‌کند.گفتنی است عسل سرشار از ویتامین‌های A , B۶, B۲, B۱ است و وجود ازت و مواد قندی نیز، آن را در گروه غذاهای کامل جای داده است.
ترکیب دو قاشق عسل صاف شده با شیر ولرم و مالیدن آن بر روی پوست به مدت۲۰دقیقه، شفافیت و طراوت پوست صورت را به شما هدیه می‌کند.
امروزه در بیشتر کرم‌ها و ماسک‌های محافظت کننده ی پوست، عسل به کار رفته است.
البته قابل ذکر است، عسل هنگامی می‌تواند در بازسازی سلول‌های پوست مفید باشد که در آن از قند و شکر استفاه نشده باشد(یعنی عسل طبیعی باشد)، زیرا وجود این مواد غیرطبیعی نه تنها در بازسازی پوست اثری ندارد، بلکه در دیر جوش خوردن ضایعات پوستی هم نقش دارد.
http://www.shad۲۳.blogfa.ir/cat-۲۴.aspx
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید