جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

۵ بهمن


 ۵ بهمن
● متولدین فروردین (بره)
امروز‌ زمانی‌ كه‌ احساس‌ می‌كنید قادر نیستید در یك‌ ارتباط صمیمانه‌تان‌ با طرف‌ مقابل‌خود به‌ خوبی‌ ارتباط برقرار نمایید تا حدی‌ افسردگی‌ و خمودگی‌ را تجربه‌ خواهید كرد. در امروز،وقتی‌ اطمینان‌ پیدا می‌كنید كه‌ همسر یا عزیزتان‌ قابل‌ كنترل‌ نیست‌ حسابی‌ مراقب‌ جر و بحث‌ها وكشمكش‌هایی‌ باشید كه‌ احتمالا در محیط خانوادگی‌تان‌ رخ‌ خواهند داد. در شادمانی‌ و سرور به‌ شكل‌ خنده‌ای‌ از ته‌ دل‌، مهر و محبت‌ و شعف‌ زایدالوصف‌ بر زندگی‌تان‌ حاكم‌می‌شود و بار سنگین‌ فشارها و مسؤولیت‌های‌ روزمره‌ را كم‌ می‌كند. در عین‌ حال‌ آیا به‌ اندازه‌ كافی‌مراقب‌ سلامت‌ جسمانی‌ و تندرستی‌تان‌ هستید؟
● متولدین اردیبهشت (گاو)
امروزیك‌ اختلاف‌ نظر و شكاف‌ عمیق‌ عاطفی‌ و احساسی‌ باعث‌ جدایی‌ و دوری‌ شما ازفردی‌ می‌شود كه‌ برایش‌ احترام‌ خاصی‌ قایلید، ولی‌ تا جای‌ ممكن‌ آن‌ را بزرگ‌ نكنید تا تبدیل‌ به‌ مسئله‌ای‌نشود كه‌ واقعا به‌ آن‌ شكل‌ نیست امروز، وقتی‌ دست‌ كم‌ یكی‌ از آرزوهایتان‌ برآورده‌ می‌شود درفضایی‌ رمانتیك‌ روی‌ ابرها به‌ پرواز در خواهید آمد. این‌ حال‌ و هوا و فضا، هم‌ چنین‌ جوی‌ فوق‌ العاده‌ وبی‌نظیر برای‌ انجام‌ كاری‌ خلاقانه‌ و مبتكرانه‌ عایدتان‌ می‌كند. امروز‌، چهره‌ها و مكانهای‌آشنا باعث‌ احساس‌ امنیت‌ و رضایت‌ خاطر شما می‌شوند.
● متولدین خرداد (دوقلوها)
امروز‌ به‌ شدت‌ وسوسه‌ می‌شوید كه‌ بر دیگران‌ تحكم‌ و امر و نهی‌ كنید و دستوراتی‌ صادرنمایید، ولی‌ این‌ حالت‌ هیچ‌ محبوبیت‌ و نفعی‌ به‌ حال‌ شما نخواهد داشت‌. در این‌ روزها، در برنامه‌ های‌سفرهایتان‌، تأخیرها و ناامیدی‌های‌ وجود خواهند داشت‌. پس‌ این‌ نیمه‌، اصلا وقت‌ خوب‌ و مناسبی‌برای‌ ترتیب‌ دادن‌ مقدمات‌ یك‌ سفر به‌ حساب‌ نمی‌آید یكی‌ از عزیزانتان‌ كه‌تعلق‌ خاطر خاصی‌ به‌ او دارید، شما را به‌ نحوی‌ زیر بال‌ و پر خود می‌گیرد كه‌ احساس‌ امنیت‌ خاطر ومورد مهر و محبت‌ قرار گرفتن‌ ویژه‌ و بی‌نظیری‌ به‌ شما دست‌ خواهد داد در عین‌ حال‌، تا می‌توانید ازآرامش‌ و راحتی‌ منزلتان‌ لذت‌ ببرید.
● متولدین تیر (خرچنگ)
امروز‌كمبود پول‌ باعث‌ می‌شود كه‌ موانعی‌ بر سر راهتان‌ به‌ وجود بیاید و به‌ شدت‌احساس‌ می‌كنید كه‌ در منگنه‌ قرار گرفته‌اید و نیازمند صرفه‌ جویی‌های‌ خاص‌ و فوری‌ خواهید شد. درحالی‌ كه‌، چنین‌ چیزی‌ اصلا برایتان‌ آسان‌ و راحت‌ نیست‌، چرا كه ‌امروز دعوت‌های‌ متعدد،گوناگون‌ و وسوسه‌ انگیزی‌ از شما به‌ عمل‌ می‌آورند و شما به‌ شدت‌ مایلید كه‌ در جمع‌ باشید وبدرخشید اگر طی‌ این‌ مدت‌ خشم‌ و عصبانیت‌تان‌ را فرو خورده‌اید یا آن‌ را سركوب‌ كرده‌اید، باید بدانیدكه‌ امروز حالت‌ انفجار و طغیان‌ شدیدی‌ به‌ شما دست‌ خواهد داد.
● متولدین مرداد (شیر)
امروز‌، رادار احساسی‌تان‌، دیوانه‌ وار و با شتاب‌ تمام‌ در حال‌ حركت‌ خواهد بود درنتیجه‌در قبال‌ محیط اطرافتان‌ به‌ شدت‌ حساس‌ هستید. مثلا اگر فردی‌ در زندگی‌تان‌ قصد فاصله‌ گرفتن‌ از شما راداشته‌ باشد، فورا آن‌ را احساس‌ خواهید كرد امروز، بهتر است‌ تا جای‌ ممكن‌ به‌ جای‌ اندیشیدن‌به‌ تفاوت‌هایتان‌ با دیگران‌، به‌ نقاط مشتركی‌ فكر كنید كه‌ شما را به‌ آنها نزدیك‌ می‌كند در این‌ صورت طولی‌ نخواهد كشید كه‌ مزایای‌ بی‌شمار و متعدد این‌ شگرد و راهكار را كشف‌ و شناسایی‌ خواهید كرد .امروز، خوب‌ است‌ كه‌ كمی‌ بیشتر به‌ فكر خودتان‌ باشید ولی‌‌ به‌ لالای‌ خود بگذارید.
● متولدین شهریور (سنبله)
امروز‌ صورت‌ دادن‌ واكنش‌ها و عكس‌ العمل‌های‌ عجولانه‌ و شتابزده‌، به‌ جا و مناسب‌ به‌نظر می‌رسند، ولی‌ به‌ سرعت‌ به‌ پشیمانی‌ حسرت‌ افسوس‌ و خجالت‌ و شرمندگی‌ منتهی‌ خواهند شد هم‌ چنین‌، اگر چنین‌ واكنش‌هایی‌ از خود نشان‌ دهید، شخصی‌ را از خود آزرده‌ خاطر و مكدر خواهید كردكه‌ به‌ او علاقه‌ دارید و قصد داشتید به‌ نحوی‌ او را تحت‌ تأثیر خود قرار دهید امروز، محبوبیت‌شما در میان‌ اطرافیانتان‌ به‌ اوج‌ خودش‌ خواهد رسید، آن‌ چنان‌ كه‌ در آسمان‌ سیر خواهید كرد و از جوحاصل‌ شده‌ نهایت‌ لذت‌ را می‌برید زمانی‌ را به‌ تأمل‌ و تعمق‌ هر چه‌ بیشتراختصاص‌ دهید
● متولدین مهر (ترازو)
امروز‌ وقتی‌ عزیزانتان‌ درون‌ سیستم‌ دفاعی‌ عاطفی‌ و احساسی‌تان‌ نفوذ و رخنه‌ می‌كنند احساس‌ می‌كنید كه‌ گویی‌ لایه‌ای‌ از وجودتان‌ گم‌ شده‌ است ولی‌، اگر مهره‌های‌ این‌ بازی‌ را درست‌ و به‌موقع‌ جابجا كنید، این‌ به‌ درك‌ هر چه‌ بهتر شما از یكدیگر منتهی‌ می‌شود. امروز، با عمق‌ و شدت‌مهر و محبت‌ فردی‌ نسبت‌ به‌ شما، شیفته‌ و مسرور خواهید شد. به‌ نظر می‌رسدكه‌ همه‌ احترام‌ و ارزش‌ ویژه‌ای‌ برای‌ شما قایلند و شما را به‌ همان‌ شكلی‌ كه‌ هستید تحسین‌ می‌كنند درعین‌ حال‌، تا می‌توانید از اوقات‌ فراغت‌تان‌ لذت‌ ببرید و اوقاتی‌ را به‌ خودتان‌ اختصاص‌ دهید.
● متولدین آبان (عقرب)
امروز وظایف‌ و كارها، مسؤولیت‌ و تعهدات‌، بار خیلی‌ سنگینی‌ روی‌ شانه‌هایتان‌ خواهندبود.اگر نتوانید تغییرات‌ و هماهنگی‌های‌ هوشمندانه‌، متناسب‌ و زیركانه‌ای‌ در آنها صورت‌ دهید، قطعاتأثیر بسیار سویی‌ بر زندگی‌ خانوادگی‌تان‌ بر جا خواهند گذاشت‌ با این‌ وجود، بایستی‌ مقاصد، نیات‌ واهداف‌ طولانی‌ مدت‌تان‌ را در زندگی‌ همواره‌ مد نظر داشته‌ باشید و از روی‌ آنها با بی‌توجهی‌ وبی‌اعتنایی‌ گذر نكنید. امروز، از حس‌ جاه‌طلبی‌ و بلندپروازی‌ ویژه‌ای‌ برخوردارید و مصمم‌هستید كه‌ با اراده‌ای‌ بالا و عزمی‌ جزم‌ در تمام‌ چیزهایی‌ كه‌ برایتان‌ مهم‌ هستند به‌ موفقیت‌ دست‌ یابید.در عین‌ حال‌ قدرت‌ دوستی‌ها را دست‌ كم‌ نگیرید.
● متولدین آذر (کمان)
امروز اگر می‌خواهید كه‌ از یك‌ زندگی‌ آرام‌ و بی‌دغدغه‌ برخوردار باشید، بایستی‌ از مسایل‌و موضوعات‌ بحث‌انگیز و جنجالی تا جای‌ ممكن‌، بر حذر باشید در غیر این‌ صورت‌، آنها باعث‌ بروزاختلافات‌ و بگومگوهای‌ ناخوشایند و اعصاب‌ خردكن‌ خواهند شد و احساس‌ بسیار ناگوار و بدی‌ درشما به‌ جا خواهند گذاشت‌. امروز دوستانی‌ از میان‌ طبقات‌ بالای‌ جامعه‌ دارید، پس‌ در رابطه‌ با درخواست‌ كمك‌ و حمایت‌یا پند و اندرزگیری‌ از آنها، هیچ‌ شك‌ و تردیدی‌ به‌ دل‌ راه‌ ندهید و شرم‌ و خجالت‌ را كنار بگذارید اطمینان‌ داشته‌ باشید كه‌ آنها به‌ نفع‌ شما، تمام‌ موانع‌ را از سر راهتان‌ بر خواهند داشت‌.
● متولدین دی (بز)
امروز‌ افراد و مكان‌های‌ اسرارآمیز و نامتعارف‌ مثل‌ آهن‌ ربایی‌ قوی‌ شما را به‌ خود جذب‌می‌كنند و در آن‌ هنگام‌ به‌ شدت‌ مایلید كه‌ كارها را با حال‌ و هوایی‌ ویژه‌ انجام‌ دهید زمانی‌ كه‌ از قدرت‌مشاهده‌ حقیقت‌ وجودی‌ افراد برخوردارید، موانع‌ طبقاتی‌ یا فرهنگی‌ هیچ‌ معنا و اهمیتی‌ برای‌ شمانخواهند داشت‌. امروز آماده‌ باشید تا به‌ موقع‌ از ته‌ و توی‌ اتفاقات‌ و جریانهای‌ اطرافتان‌ خبردارشوید و گول‌ ظواهر را نخورید. صادق‌ و روراست‌ بودن‌ با خودتان‌، مزایا ومنافعی‌ را برایتان‌ به‌ همراه‌ خواهد داشت‌!
● متولدین بهمن (ظرف آب)
امروز به‌ همسر یا عزیزانتان‌، فضای‌ كافی‌ برای‌ نفس‌ كشیدن‌ و فعالیت‌ دهید كوچكترین‌حركت‌ یا سخنی‌ از سوی‌ شما كه‌ رنگ‌ و بوی‌ انحصارطلبی‌ داشته‌ باشد باعث‌ می‌شود كه‌ موردبی‌اعتنایی‌ یا بی‌توجهی‌ از سوی‌ آنها قرار بگیرید و اختلافات‌ و بگومگوهای‌ شدید به‌ بار می‌آورد. درحال‌ حاضر، یكی‌ از ارتباطات‌ صمیمانه‌ و مهم‌تان‌ مسیر بسیار خوب‌ و راحتی‌ را طی‌ می‌كند و باعث‌ می‌شود كه‌ از همه‌ نظر، یكدیگر را بهتر بشناسید. امروز، فرد خاصی‌ در زندگی‌تان‌ یاری‌ بخش‌،خواهد بود و شما از مهارت‌ و خبرگی‌ او نهایت‌ استفاده‌ را می‌برید.
● متولدین اسفند (ماهی)
امروز‌ اگر به‌ شدت‌ وسوسه‌ شدید تا كاری‌ عجولانه‌ و شتابزده‌ انجام‌ دهید، حسابی‌پیرامون‌ آن‌ فكر كنید و جوانب‌ امر را بسنجید، وگرنه‌ در پایان‌، چیزی‌ به‌ جز شرمندگی‌ و خجالت‌ برایتان‌باقی‌ نمی‌ماند! امروز، نگرانی‌ها و دغدغه‌ها در مورد یك‌ عزیز به‌ شدت‌ و دائما آزارتان‌ خواهندداد، ولی‌ تا جای‌ ممكن‌ سعی‌ نكنید كه‌ اوضاع‌ را بدتر از آنچه‌ واقعا هستند در ذهن‌ خود مجسم‌ نمایید. اطمینان‌ داشته‌ باشید اوضاع‌ به‌ روال‌ عادی‌ و سابق‌ خود بر می‌گردد و همه‌ چیز به‌ دست‌فراموشی‌ سپرده‌ خواهد شد.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید