پنجشنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 18 April, 2024
مجله ویستا

مدل های موجود خودروهای دو در


مدل های موجود خودروهای دو در
● ب ام و - ۶۳۰ آی - ۲۰۰۶
ب ام و - ۶۳۰ آی (BMW ۶۳۰i) خودرویی است دو در چهار نفره (Coupe) که در دو نوع سقف ثابت و سقف متحرک پارچه ای (Convertible) تولید می شود و در کلاس لوکس (Luxury Class) قرار دارد . از موتوری ۶ سیلندر به حجم ۳ لیتر استفاده می کند که این پیشرانه توانایی تولید ۲۵۸ اسب بخار را دارد. انتقال نیرو در این خودرو به محور عقب می باشد.
● میتسوبیشی - اکلیپس - ۲۰۰۶
نسل جدید میتسوبیشی - اکلیپس (Mitsubishi Eclipse) با ظاهری به مراتب اسپرتی تر و با موتوری قوی تر روانه بازار شد. این خودرو در گروه خودروهای دودر (Coupe) کوچک جای می گیرد. از موتوری ۴ سیلندر خطی (Line) به حجم ۲‎/۴ لیتر استفاده کرده که توانایی تولید ۱۶۲ اسب بخار را دارد و انتقال نیرو به چرخ های جلو می باشد.
● نیسان - زد۳۵۰ - ۲۰۰۶
نیسان - زد ۳۵۰ (Nissan Z۳۵۰) خودرویی است دو در اسپرت (Coupe Sport) و دونفره که در دو مدل سقف ثابت و سقف بازشو تولید می گردد. از موتوری ۶ سیلندر (V) وی شکل به حجم ۲‎/۵ لیتر بهره مند است که توانایی تولید ۳۰۰ اسب بخار را دارد. انتقال نیرو در این خودرو به محور عقب می باشد.
● پونتیاک - جی تی او - ۲۰۰۶
پونتیاک جی تی او (Pontiac GTO) خودرویی است دودر اسپرت (Coupe Sport) که البته قابلیت حمل ۴ سرنشین را دارد. از مشخصه های بارز آن می توان به موتوری بزرگ و قوی و همچنین هندلینگی در سطح خودروهای آمریکایی نام برد. از موتوری ۸ سیلندر (V) وی شکل به حجم ۶ لیتر استفاده می کند که این موتور توانایی ۴۰۰ اسب بخار نیرو را دارد. انتقال نیرو به محور عقب خودرو می باشد.
منبع : روزنامه ابرار


همچنین مشاهده کنید