پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

مسافرت؟ کجا؟


مسافرت؟ کجا؟
حتمآ برای شما هم پیش آمده که بخواهید به سفر بروید ولی در انتخاب محل آن دچار مشکل شوید ، یا در مورد مقصدتان اطلاعات کمی داشته باشید و در آنجا به مشکل بربخورید.
پس هر وقت خواستید بروید سفر WikiTravel بهترین سایت برای گرفتن اطلاعات مورد نیاز سفر را از دست ندهید.
ویکی تراول اطلاعات بسیار زیادی از قبیل مکان جغرافیایی ، تاریخ و رسوم ، استان ها ، واحد پول ، قوانین ، وسعت ، جمعیت ، اختلاف زمانی ، دین ، نوع برق شهر ، کد تلفن و… در رابطه با کشور مورد نظر به شما می دهد.
همچنین اطلاعات بسیار مفید و کامل دیگری در اختیار شما می گذارد مثلآ در صفحه ایران توضیحات بسیار کاملی داده شده است ، غذاهای معروف مثل چلوکباب ، آبگوشت، راه های ارتباطی ، ساعت های معمول صرف غذا ، شماره تلفن های اضطراری ، روش های معمول احترام و سلام و احوال پرسی و… همگی شرح داده شده اند.
نکات دیگری نیز دیده می شود ، مثلآ نوشته شده است اکثر موسیقی های خارجی ، نوشیدنی های الکلی غیر مجاز اند ، در رابطه با حجاب خانم ها توضیح داده شده.
بهتره بیشتر از این توضیح ندهم و خودتان بروید و بخوانید.
▪ دو نکته جالب :
در صفحه ایران نوشته شده است مواظب کانال های باریک آب به اسم “جوب” که در اطراف همه خیابان ها هستند مخصوصآ در تاریکی باشید.
در صفحه تهران در قسمت خرید نوشته شده است : می توانید به مراکز کامپیوتری بروید و نرم افزار های کپی شده را به صورت قانونی و با قیمت خیلی کم بخرید ، مثلآ می توانید یک پکیج نرم افزار به نام “King of the programming” بخرید به قیمت ۷ هزار تومان و تمام نرم افزار های مورد نیازتان را در آن پیدا می کنید.
بزنم به تخته قانون کپی رایت ما زبانزد خاص و عام شده.

سینا پسران افشاریان
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید