سه شنبه, ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 23 April, 2024
مجله ویستا

مدل های موجود خودروهای ۲ در


مدل های موجود خودروهای ۲ در
● اینفینیتی - جی ۳۷ - ۲۰۰۷
اینفینیتی - جی ۳۷ - کوپه (Infiniti G۳۷Coupe) برای اولین بار درنمایشگاه خودروی نیویورک سال ۲۰۰۷ به نمایش گذاشته شد که به عنوان مدل ۲۰۰۸ به فروش می رسد . این خودرو در پلت فرم اف ام نیسان (Nisaan FM Platform) تولید می شود و در گروه خودروهای اسپرت لوکس (Luxury Sport Car) قرار می گیرد . از رقبای اصلی اینفینیتی - جی ۳۷ - کوپه می توان (Infiniti G۳۷ Coupe) به ب ام و - سری ۳ - کوپه (BMW ۳-Series Coupe) و مرسدس بنز - سی کلاس - کوپه (Mercedes-Benz C-Class Coupe) اشاره کرد . پیشرانه اینفینیتی - جی۳۷ (Infiniti G۳۷ ) شش سیلندر بوره به حجم ۳‎/۷ لیتر که با بهره مندی از سیستم متغیر سوپاپهای کمپانی (VVEL) قادر به تولید ۳۳۰ اسب بخار نیرو می باشد .
● ب ام و - ۱۳۵ آی - ۲۰۰۸
کمپانی ب ام و (BMW) در نمایشگاه آی ای ای (IAA) سال ۲۰۰۷ محصولی جنجالی به نمایش گذاشت که می توان آن را نسل نوین ب ام و - ۲۰۰۲ دانست که در پلت فرم سری یک ساخته می شود . ب ا م و - سری یک کوپه (BMW ۱-Series Coupe) در کلاس کوچک قرار (Compact) دارد و دارای صندوق عقب می باشد و با کد ای ۸۲ (E۸۲) شناخته می شود . آئودی - ای ۳ (Audi A۳) رقیب اصلی ب ا م - سری یک (BMW ۱-Series) در اروپا می باشد . بزرگترین و قویترین پیشرانه قابل سفارش در خودرو موتوری است ۶ سیلندر به حجم ۳ لیتر که با بهره مندی از توربو شارژر دوتایی (Twin turbo) قادر به تولید ۳۰۶ اسب بخار نیرو می باشد . شتاب ۰ - ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ب ام و - ۱۳۵ آی در حدود ۲.۵ ثانیه می باشد.
● فراری - اف ۴۳۰ - ۲۰۰۶
خودروی اف ۴۳۰ (F۴۳۰) یکی از تولیدات کمپانی فراری (Ferrari) است که به عنوان جانشین مدل ۳۶۰ مودنا (Modena ۳۶۰) در نظر گرفته شده است و از مدل های ۸ سیلندر این کمپانی به شمار می رود . فراری اف ۴۳۰ از پیشرانه ای به حجم ۴‎/۳ لیتر استفاده می کند که این موتور قادر به تولید ۴۹۰ اسب بخار قدرت می باشد و از گیربکسی ۶سرعته با تعویض دنده متوالی بهره می برد. انتقال نیرو در این خودرو به چرخهای عقب می باشد.
● فراری - ۶۱۲ اسکاگلیتی - ۲۰۰۶
فراری ۶۱۲ اسکاگلیتی (Ferrari ۶۱۲ Scaglietti) خودرویی است دو در اسپرت (Sport Coupe) که بر خلاف سنت کمپانی فراری خودرویی چهار نفره (۲+۲) می باشد . از موتوری ۱۲ سیلندر به حجم ۷.۵ لیتر که پشت اکسل جلو قرار دارد بهره می برد و توانایی تولید ۵۴۰ اسب بخار قدرت را دارد. انتقال نیرو در فراری ۶۱۲ اسکاگلیتی به محور عقب می باشد.
منبع : روزنامه ابرار


همچنین مشاهده کنید