پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

رازهای شخصیتی شما از زبان گل های تولدتان


رازهای شخصیتی شما از زبان گل های تولدتان
ماه و روز تولدتان از گل هایی سخن می گویند که می توانند برخی نکات ریز شخصیتی شما را آشکار سازند.
ـ شما چه گلی هستید؟
● فروردین: گل رز
شما گاهی بدون فکر قبلی کاری را انجام می دهید، بسیار رک گو هستید و عاشق مسافرت! اشتیاق زیادی برای زندگی کردن دارید و پشتکارتان خوب است.
● اردیبهشت: گل نسترن
صبور و پرطاقت هستید و اراده بسیار قوی دارید. دوست دارید کارها را به آهستگی ولی به طور جدی انجام دهید. خجالتی هستید و قابل اعتماد، سعی می کنید از مشاجرات دوری کنید.
● خرداد: گل یاس سفید
رفتار دوستانه ای دارید. رک گو و پرحرف بوده و همین امر به جذابیت شما می افزاید. مانند گل یاس، همیشه برای زنده کردن یک مجلس و معطر کردن آن حضور دارید. از رفتار بد دیگران سریع می گذرید. برای رفاقت ارزش زیادی قائلید.
● تیر: گل بنفشه
زندگی همیشه برایتان شیرین نیست و زیاد با فراز و فرودهای آن مواجه می شوید. به جای داشتن درآمد جزیی به فکر درآمدهای کلا ن هستید. ذهن خلا قی دارید و به دنبال فعالیت های خلا قانه هستید. در خانه بیشتر از همه جا احساس امنیت و آرامش می کنید.
● مرداد: گل شب بو
فردی با محبت، خونگرم، دلسوز اما کمی عصبی هستید. غالبا از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید و کمی نیز احساس ترس در شما دیده می شود. برخی اوقات مردم از اخلا ق خوب شما سو»استفاده می کنند.
● شهریور: گل داوودی
جدی، متفکر و تا حدی اندیشمند هستید. در کارهایتان سرسختی و سماجت دارید و این مساله گاهی به ضرر شما تمام می شود. به رغم آنکه شخص مهربانی هستید اما برخی اوقات رگه های نامهربانی در شما نمایان شده که این مساله دیگران را آزار می دهد.
● مهر: گل زنبق
فرد مودبی هستید. به سرعت عصبانی می شوید ولی خیلی سریع به حالت اولیه باز می گردید. از زیبایی لذت می برید. فرد محبوبی هستید و سرشت سخاوتمندی دارید. میل زیادی برای زندگی در شما موج می زند و از انجام هر کاری لذت می برید.
● آبان: گل ارکیده
به سرعت تصمیم می گیرید و در انجام کارهایتان سریع و چابک هستید. تغییرات شغلی شما را نمی ترساند که این موضوع یکی از برتری های شخصیت شماست. توانایی استثنایی در سازماندهی کارهایتان دارید.
● آذر: گل مریم
احساساتی، صادق، باوفا، بشاش و خوش اخلا ق هستید. اما اگر بخواهید می توانید هم زمان روی دیگر سکه را نیز نشان دهید. خانه را تنها پناهگاه مطمئن زندگی می دانید. کمال طلب و تا حدی رویایی هستید که در برخی موارد این رگه های شخصیتی به کمک شما می آیند.
● دی: گل همیشه بهار
اهل رفاقت و قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علا قه دارید وقت خود را بیرون از خانه بگذرانید. بسیار تودار و در واقع درون گرا هستید. از شادی دیگران شاد می شوید. به آرزوهایتان دست می یابید.

نویسنده : نراقی
منبع : روزنامه مردم‌سالاری


همچنین مشاهده کنید