سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024
مجله ویستا

تغییر دکور بدهید


تغییر دکور بدهید
به این نتیجه رسیده‌اید که خانه‌تان احتیاج به تغییر دکور دارد اما چطوری آن را طراحی می‌کنید؟ ممکن است در مغازه‌ها پارچه‌های شیک و مبلمان‌های زیبایی دیده باشید اما معمولاً به شما نمی‌گویند که دقیقاً چگونه تمامی این اجزا را ترکیب کنید تا به نتیجه‌ای که دوست دارید برسید.
در این مقاله پیشنهادات طراحان بزرگ را برای طراحی هر اتاق جمع کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم از نظرات آنها برای تغییر خانه‌تان استفاده کنید.
ـ مناظر زیبا شامل پارچه‌های مرواریدی و مخلوطی از وسایل قدیمی با نمونه‌های معاصر است. مبلمان چرم و آینه‌های طلایی دوام زیادی نیز دارند.
ـ پارچه‌های نخی بخرید و آنها را با استیل، نقره سیاه و سفید مخلوط کنید تا طراحی جاودانه ایجاد کنید.
روکش‌های جالب پنجره نظرات را به سوی منظره بیرون جذب می‌کند و طرح‌های رنگارنگ یک اتاق ساده را پشت دری کرکره‌ای کامل می‌کند.
ـ پرده‌های سنگین و جمع شدنی را با کرکره‌های مد روز که برای داخل تاقچه پنجره مناسب است تغییر دهید یا از پارچه وال برای ظاهر هواگیر استفاده کنید.
ـ پارچه‌های سبک را که با رنگ‌های پرده تفاوت دارند دو برابر کنید یا آنها را به هم وصل کنید و بگذارید با چین‌های ملایم تا کف اتاق بیاید.
ـ میله‌های پرده‌ای با تزئیات مروارید یا چسب‌های رنگی و شیشه‌ای بخرید تا اتاق را زیبا کنید و از بست‌های زیبا برای نگه داشتن پرده‌ها در جای خودشان استفاده کنید.
به این مساله فکرکنید که در خانه تان چقدر و کجا به نور احتیاج دارید در محل‌های کار مثل آشپزخانه و اتاق مطالعه نور زیاد و برای اتاق خواب و غذاخوری نور کم لازم است.
با لامپ‌های رو‌میزی و سقفی اتاق را زیباتر کنید من چراغ‌های ایستاده را در گوشه تاریک قرار می‌دهم زیرا نور ملایم و مطبوعی ایجاد می‌کنند.
منبع : روزنامه تهران امروز


همچنین مشاهده کنید