شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

مطالب جالبی دربار ه بیل گیتس پولدارترین مرددنیا


مطالب جالبی دربار ه بیل گیتس پولدارترین مرددنیا
قطعا با خواندن حقایق زیر تعجب خواهید کرد! اما این نتیجه‌ی هوشمندی و شایستگی فردی است که با فکری نو و پشتکاری عالی توانست تحول بزرگی را صورت دهد.
۱) بیل گیتس در هر ثانیه ۲۵۰دلارآمریکا درآمد دارد، یعنی ۲۰ میلیون دلار در روز و ۸/۷ میلیارد دلار در سال!
۲) اگر ۱۰۰۰ دلار از دست وی بر زمین بیافتد به خودش این دردسر را نمی‌دهد که برش دارد، چون در ۴ ثانیه‌ای که برداشتنش طول می‌کشد، این پول عایدش شده!
۳) آمریکا در حدود ۶۲/۵ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و بیل گیتس به تنهایی می‌تواند ظرف ۱۰ سال تمام بدهی آمریکارا بازپرداخت کند!
۴) او می‌تواند نفری ۱۵ دلار به همه‌ی جمعیت جهان بدهد و باز هم ۵ میلیون دلار در جیبش باقی خواهد ماند!
۵) اگر مایکل جردن یعنی گرانترین ورزشکار آمریکایی هیچ غذا و آبی نخورد و همه‌ی ۳۰ میلیون دلار درآمد سالانه‌اش را پس‌انداز کند، ۲۲۷ سال طول خواهد کشید تا به ثروتمندی بیل گیتس شود!
۶) اگر بیل گیتس را به صورت یک کشور تصور کنیم، ۳۷ مین کشور ثروتمند جهان می‌شود! یا به تنهایی درآمدی برابر سیزدهمین کمپانی عظیم آمریکایی خواهد داشت، حتی بیشتر از آی‌بی‌ام!
۷ ) اگر همه‌ی ثروت بیل گیتس را تبدیل به یک دلاری کنیم، می‌شود جاده‌ای از ماه تا زمین با آن کشید که ۱۴ بار رفته و برگشته! ولی ساخت این جاده، ۱۴۰۰ سال طول خواهد کشید و ۷۱۳ بوئینگ ۷۴۷ باید برای جابجایی این پول‌ها پرواز کنند.
۸) بیل گیتس امسال ۴۰ ساله می‌شود. اگر فرض را بر این بگیریم که هنوز ۳۵ سال دیگر هم زنده خواهد بود، می‌تواند روزی ۷۸/۶ میلیون دلار خرج کند قبل از این که به بهشت برود!
۹) اما! اگر کاربران ویندوزهای مایکروسافت بدانند بابت هرباری که کامپیوترشان هنگ می‌کند، یک دلار از بیل گیتس خسارت بگیرند، وی تنها در ۳ سال ورشکست خواهد شد!
منبع : بیا تو جوان


همچنین مشاهده کنید