پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

۶ بهمن


 ۶ بهمن
● متولدین فروردین ماه (بره):
اگر کسی سرسخت به نظر می رسد تنها می توانید بی توجهی کنید. شما آن قدر روحیه بالایی دارید که این سرسختی و تعصب آن ها تاثیری بر شما ندارد. افرادی هستند که می خواهند از شما حمایت کنند تنها باید آن ها را پیدا کنید.
● متولدین اردیبهشت ماه (گاو):
اگر چه خودتان باور ندارید که وظایفتان را در خانه نادیده گرفته اید اما افراد خانه این موضوع را بطور واضح به شما می گویند. سعی کنید در کارهایی که انجام می دهید روراست و صادق باشید. و اگر فکر می کنید که دیگران به شما بی انصافی کرده اند اکنون زمان آن است که یک جا بنشینید و با آن ها صحبت کنید و مشکلات را حل کنید.
● متولدین خردادماه (دو قلوها):
عطارد، سیاره حاکم بر شما به حرکت مستقیم بر می گردد، می توانید به سفرهای کوتاه بروید، افراد جدیدی را ملاقات کنید وبا دیگران ارتباط برقرار کنید. اکنون زمانی است که به خوبی می توانید پیشرفت کنید.
● متولدین تیر ماه (خرچنگ):
دوست دارید به کار جدید یا ارتقاء رتبه فکر کنید.فکر کردن به یک موضوع اولین پله برای رسیدن به آن است.اما خوب نیست در محل کار به این موضوع فکر کنید.
● متولدین مرداد ماه (شیر):
امروز خورشید به ماه می پیوندد تا فضایی پر از آرامش و خوشی فراهم کند و شما واقعاً از آن لذت خواهید برد. بنابراین برای اطرافیان خود و روبه راه شدن کارهای اجتماعی آنها، دعا کنید؛ دعا کنید که اطرافیان شما امروز به کارهای اجتماعی بپردازند. امروز دوشنبه است ، ممکن است کسی شما را برای عصر به بیرون دعوت کند و شما بسیار مشتاق باشید که این دعوت را بپذیرید .اگر مجردید و به دنبال عشقی تازه می گردید، ممکن است امروز فرد مورد علاقه تان را پیدا کنید.
● متولدین شهریور ماه (سنبله):
مشتاق هستید در محل کارتان پیشرفت کنید.از طریق انجام دادن کارها توسط توانایی هایتان.وقتی را برای مرور مشکلات مالی قرار دهید.
● متولدین مهر ماه (ترازو):
تا جایی که امکان دارد امروز وقتتان را به کارهای اجتماعی تخصیص دهید چرا که لذت زیادی برای تان به ارمغان خواهد آورد.اگر امروز نمی توانید با کسی معاشرت کنید،حداقل کار مناسبی را برای خود در نظر بگیرید و گرنه آرزو می کنید ای کاش سیندرلا بودید و معجزه ای رخ می داد.در حال حاضر روابط شما به شیرینی عسل است و شما کاملاً به جا و مناسب صحبت می کنید.و این کار تاثیر باور نکردنی برروی شهرت شما می گذارد که متولد ماه مهر جذابی هم چون شما،به آن نیاز دارد.
● متولدین آبان ماه (عقرب):
از انرژی فوق العاده خود برای رسیدن به اوج کارهای برجسته استفاده کنید.دیگران از اراده شما در برداشتن موانع از سر راه درس می گیرند.اما سعی کنید بیش از حد توان تان فعالیت نکنید،درهرصورت امروز روز استراحت است.
● متولدین آذر ماه (کمان):
ماه با حرکت سریع اش به خانه ای از جدولتان که به بچه ها، عشق واوقات خوشی اختصاص دارد پرتاب می شود. آذر ماهیهای مجرد ممکن است احساس کنید که یکنفر چشمتان را گرفته ولی مطمئن نیستید که احساس دوطرفه باشد. زودجوش بودن و رفتار صمیمانه تان قسمتی از جذابیت شماست، پس لطفاً به آن شخص نشان بدهید که به او علاقه مندید. اگر آن شخص توجهی به علامت دادن شما نکرد آنوقت حداقل تکلیف خود را می دانید،‌مگه نه؟
● متولدین دی ماه (بز):
از آنجایی که ا مروز محیط خانه شما را ناآرام می باشد. رفتن به محیط کار می تواند سبب شادی و رضایت شما شود. یک راه کنار آمدن با مشکلات و نگرانی ها، به کار پناه بردن است ولی همان طور که می دانید این راه حل درستی نیست، به خاطر داشته باشید که شما گاه تبدیل به شخصی بدبین می شوید، خوب نیست که کمی هم مثبت فکر کنید؟
● متولدین بهمن ماه (ظرف آب):
ستارگان به شما خط مشی می دهند و نباید هر موضوع جزیی ناراحت کننده شما را از کار باز دارد یا محدودتان کند . همه چیز خوب و عالی است اما کاملاً‌ به مسائل مالی جزیی بی توجهی نکنید زیرا حتی اگر امروز حوصله آنها را ندارید باید یک جوری با آنها کنار بیاید.
● متولدین اسفند ماه (ماهی):
اگر هوشیار باشید فرصت ها آماده بهره برداری هستند. بنابراین مسائل در سایه و خیالی را دور بریزید و رویاهایتان را برای بعد نگهدارید.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید