جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

ارسال ایمیل های حجیم


ارسال ایمیل های حجیم
ارسال ایمیل های حجیم!؟ برنامه که روی سرور نصب می شود و نقل و انتقال ایمیل ها را مدیریت می کند) نسبت به ارسال ایمیل های حجیم، محدودیت هایی دارند و ...

از مجله شبکه بعضی از میل سرورها (Mail Server: برنامه که روی سرور نصب می شود و نقل و انتقال ایمیل ها را مدیریت می کند) نسبت به ارسال ایمیل های حجیم، محدودیت هایی دارند و اجازه ارسال آنها را نمی دهند.
اما برای فرار از این محدودیت، راه حل های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، فشرده سازی یکی از این روش ها است. روش دیگری که برنامه Outlook Express نیز از آن پشتیبانی می کند، تقسیم کردن ایمیل است. در این روش، ایمیل قبل از ارسال توسط برنامه فرستنده، به قطعات کوچک تر تقسیم و بعد از دریافت توسط برنامه گیرنده، دوباره سرهم می شود.
برای تنظیم این ویژگی در برنامه Outlook Express مراحل زیر را دنبال کنید: پس انتخاب گزینه Accounts از منوی Tools به صفحه Mail بروید. در ادامه بعد از انتخاب آدرس ایمیل تان، روی دکمه Properties کلیک کنید و به صفحه Advanced بروید.
در قسمت Sending، گزینه ای با نام Massage larger than…KB Break apart وجود دارد که فعال کردن آن به OE می گویند، ایمیل هایتان را قبل از ارسال تقسیم کند. با تعیین محدوده حجمی ایمیل ها در بخش عددی این گزینه، از این پس ایمیلی که اندازه آن از این حد بیشتر باشد، ابتدا به قطعات کوچک تر تقسیم شده و سپس ارسال می گردد.
منبع : بانک اطلاعات گردشگری


همچنین مشاهده کنید