پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

رمانتیک‌ترین مرد ایران!


رمانتیک‌ترین مرد ایران!
▪ صبح جمعه و یک گلدان گل رز
۱) آیا شما از آن‌دسته آقایانی هستید که گه‌گاهی (قبل از ازدواج!) با همسرتان نامه‌نگاری می‌کردید؟ آیا هنوز نوشته‌ یا دست‌خطی از همسرتان را نگه داشته‌اید؟
اگر این‌گونه است، آن را بیابید و سعی کنید که در پاسخ همسرتان نامه‌ای دیگر بنویسید (قطعاً زمان زیادی از نوشتن آن نامه می‌گذرد، پس جانب انصاف را در جواب دادن رعایت کنید!) اگر شما مانند اکثر آقایان برای نشان دادن علاقه‌تان نسبت به همسرتان در انتظار روز یا مناسبت خاصی هستید، سعی کنید چند روز قبل از آن مناسبت پاسخ نامه را بدهید. چراکه احتمال دارد از زمان پاسخ دادن شما تا مناسبت بعدی مدت زیادی بگذرد و شما در این میان چیزهای زیادی به خاطرتان رسیده باشد که دیگر از نوشتن آنها در ادامه نامه صرف‌نظر کنید. اما از آن‌جائی که آقایان رمانتیک ایران در انتظار مناسبت و ... نمی‌مانند و هر روزشان را بهترین مناسبت زندگی می‌نامند، می‌توانند هر لحظه که شرایط را مناسب دیدند، پاسخ نامه قدیمی همسرشان را به او هدیه دهند.
برای این‌که این امر به زیباترین و رمانتیک‌ترین شکل ممکن تحقق یابد، پیشنهاد می‌کنم (در صورت امکان) نامه همسرتان را داخل یک کارت پستال بچسبانید و نامه خودتان را میان آن بگذارید تا حالتی رسمی‌تر به هدیه ساده اما بسیار غافلگیرکننده‌تان بدهد. مطمئناً همسرتان از دوباره زنده کردن خاطرات گذشته، بسیار خوشحال خواهد شد.
۱۲) در یک بعدازظهر پنج‌شنبه از گل فروش چهارراه (به دلیل صرفه‌جوئی در هزینه!) یک یا دو دسته گل رز بخرید و هنگامی که به خانه بازگشتید آن را در جائی مخفی کنید. (اتومبیل، پارکینگ، ...)
برای جلب این نقشه باید از خواب صبح جمعه‌تان صرف‌نظر کنید. صبح زود، پیش از این‌که همسرتان از خواب بیدار شود، به سراغ دسته‌گل‌ها بروید و آنها را در یک گلدان زیبا بگذارید و گلدان را در محلی قرار دهید تا هنگامی که همسرتان از خواب برمی‌خیزد، اولین چیزی که توجه او را به خود جلب می‌کند گل‌های رز شما باشد!
می‌شود گفت شما با این کار روز همسرتان را سرشار از انرژی و محبت کرده‌اید. دلیل مطرح کردن این ایده این بود که سرمای نه‌چندان زیاد هوا، از خراب شدن احتمالی گل‌ها جلوگیری می‌کند و خیال شما می‌تواند از این بابت کاملاً راحت باشد.
منبع : مجله موفقیت


همچنین مشاهده کنید