پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

نحوهٔ گردهمایی فروشگاهی


امروزه اکثر فروشگاه‌ها براى افزايش توان و قدرت جلب مشترى و براى اين‌که مشتريان بتوانند به‌راحتى در يک توقف، کليه مايحتاج خود را بخرند، دور هم گرد مى‌آيند. مهم‌ترين انواع گردهمايى فروشگاهى عبارتند از:
  منطقه تجارى مرکزى
شکلى از گردهمايى خرده‌فروشى است. هر شهر بزرگ يا کوچک، داراى يک منطقه تجارى مرکزى است. در اين مراکز، فروشگاه‌هاى بزرگ، اختصاصي، بانک‌ها و سينماها فعاليت دارند.
  مراکز خريد
يک مرکز خريد شامل گروهى از خرده‌فروشان است که داراى برنامه‌ريزي، راه‌اندازي، مالکيت و مديريت واحدى باشند.


همچنین مشاهده کنید