سه شنبه, ۲۸ اسفند, ۱۳۹۷ / 19 March, 2019
مجله ویستا

شناسایی مخاطبین هدف


برقرارکننده ارتباط بازاريابى بايد در موارد زير تصميم بگيرد:
  شناسايى مخاطبين هدف
يک برقرارکننده ارتباط بايد کار را با شناسايى و تعيين دقيق مخاطبين هدف خود آغاز کند. مخاطبين ممکن است خريداران بالقوه يا استفاده‌کنندگان فعلى کالا باشند. کسانى که خود درباره خريد تصميم مى‌گيرند يا اين‌که بر تصميم خريد ديگران تأثير مى‌گذارند. مخاطبين ممکن است افراد، گروه‌ها، جوامعى خاص يا عموم مردم باشند. مخاطبين هدف به‌نحو بارزى بر تصميماتى اثر مى‌گذارند که برقرارکننده ارتباط درباره آنها تصميم مى‌گيرد، يعنى اين‌که چه بگويد، چطور بگويد، چه موقع بگويد، کجا بگويد و چه کسى بگويد.
همچنین مشاهده کنید
 آگهی
مکانیک سیار باطری ساز امداد خودرو تعمیر خودرو …
تولید محتوی، اخبار و بولتنهای تخصصی

 از میان خبرها

سرخط خبرها