چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
هدف از تبلیغات پیشبرد فروش
فروشندگان از تبليغات پيشبرد فرود براى جلب خريداران جديد، دادن پاداش به مشتريان وفادار و افزايش خريد مجدد توسط کسانى استفاده مىکنند که بهطور اتفاقى کالا را مىخرند. خريداران جديد خود سه نوع هستند. نوع اول کسانى هستند که اصولاً آنها را با طبقه کالا کارى نيست. نوع دوم خريداران وفادار به ساير مارکها هستند و نوع سوم کسانى هستند که هر از گاهى مارک کالاى خاصى را مصرف مىکنند. تبليغات پيشبرد فروش، اغلب توجه کسانى را جلب مىکند که بهراحتى از خريد يک مارک به خريد مارک ديگر روى مىآورند. زيرا استفادهکنندگان از ساير مارکها و کسانى که اصولاً با طبقه کالا کارى ندارند، بيشتر اوقات به تبليغات پيشبرد فروش توجه نمىکنند و اگر هم توجه کنند نسبت به آن عکسالعملى نشان نمىدهند. کسانى که بهراحتى مارک کالاى مصرفى خود را عوض مىکنند نسبت به قيمت فروش کالا و فايدهٔ آن حساسيت بيشترى دارند و بعيد به نظر مىرسد تبليغات پيشبرد فروش بتواند از اين افراد، مصرفکنندگان وفادارى بسازد. بنابراين، استفاده از تبليغات پيشبرد فروش در بازارهايى که در آن مارکهاى مشابهى از يک کالا وجود دارند معمولاً در کوتاهمدت فروش قابلتوجهى به دنبال خواهد داشت. و اين امر فقط به معناى افزايش سهم بازار به ميزان کم است. در بازارهايى که مارکها تا اندازهاى با هم فرق مىکنند، تبليغات پيشبرد فروش در کسب سهم بازار بيشتر با موفقيت بيشترى همراه است. |
بسيارى از فروشندگان از تبليغات پيشبرد فروش به منزله ابزارى براى درهم شکستن وفادارى به يک مارک کالا و از تبليغات غيرشخصى به منزله ابزارى براى ايجاد وفادارى به مارک کالا استفاده مىکنند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی دولت رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی رافائل گروسی حجاب انتخابات رهبر انقلاب مجلس زنان
هواشناسی قتل شهرداری تهران تهران پلیس وزارت بهداشت بارش باران آموزش و پرورش شهرداری سیل فضای مجازی سلامت
خودرو قیمت طلا قیمت دلار حقوق بازنشستگان مسکن مالیات قیمت خودرو بازار خودرو بورس ایران خودرو بانک مرکزی قیمت
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون تئاتر سینما سریال سینمای ایران دفاع مقدس موسیقی کتاب فیلم رسانه ملی
اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه رفح روسیه حمله به رفح چین ترکیه نوار غزه اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان اروپا دورتموند لیگ برتر ذوب آهن نساجی بازی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان
اپل تبلیغات آب گوگل سامسونگ آیفون ناسا مایکروسافت باتری فضا
رژیم غذایی سرطان سبک زندگی چاقی هندوانه کمردرد کنسرو ناباروری زیبایی بیماران خاص کاهش وزن