چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
خطمشیهای رقابتی
يک شرکت پس از تعيين و ارزيابى رقباى اصلى خود، بايد به تهيه خطمشىهاى کلى بازاريابى رقابتى بپردازد. به کمک اين خطمشىها مىتوان کالاى توليدى شرکت را در قياس با کالاهاى توليدى رقبا در بهترين جايگاه قرار داد. خطمشىهاى رقابتي، خطمشىهايى هستند که شرکت و محصول توليدى آن را از کارسازترين مزيت رقابتى ممکن برخوردار مىسازند. حال سؤال اين است که شرکت مىتواند از کدام خطمشىهاى کلى بازاريابى استفاده کند و کدام يک از اين خطمشىها، براى يک شرکت خاص يا براى قيمتها يا محصولات مختلف آن مناسب است؟ |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران حماس دولت سیزدهم آمریکا رافائل گروسی دولت رهبر انقلاب اصفهان مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان رئیس جمهور مجلس
سلامت تهران بارش باران هواشناسی شهرداری تهران قتل حجاب پلیس آموزش و پرورش فضای مجازی شهرداری وزارت بهداشت
خودرو مسکن حقوق بازنشستگان مالیات سایپا قیمت طلا قیمت دلار ایران خودرو قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی بورس
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینما تئاتر دفاع مقدس سریال سینمای ایران موسیقی کتاب
دانش بنیان اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین رفح جنگ غزه روسیه چین نوار غزه ترکیه اوکراین طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر ذوب آهن لیگ قهرمانان اروپا نساجی لیگ برتر فوتبال ایران بازی لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام
اپل هوش مصنوعی سامسونگ ناسا آیفون مایکروسافت گوگل باتری فضاپیما ماهواره
بیماران خاص استرس کاهش وزن بیمه زیبایی دندانپزشکی فشار خون