پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا
برنامهریزی، اجرا و کنترل برنامههای بازاریابی
يک شرکت بهعنوان اولين قدم، برنامههاى کلى استراتژيک خود را تهيه مىکند.اين برنامهها که تمام فعاليتهاى شرکت را در بر مىگيرند، سپس بهصورت برنامههاى بازاريابى و برنامههاى ديگرى براى هر قسمت، هر کالا و هر مارک ديگرى در مىآيند. | |
يک شرکت با اجرا، برنامههاى استراتژيک را به فعاليتهايى مبدل مىکند که دستيابى به اهداف استراتژيک شرکت را ميسر مىکند. برنامههاى بازاريابى با همکارى کارکنان دايره بازاريابي، ساير کارکنان و افرادى خارج از شرکت اجرا مىشوند. مرحله کنترل، شامل اندازهگيرى و ارزيابى نتايج حاصله از اجراى برنامهها و فعاليتهاى بازاريابى است و نيز انجام اقدامات اصلاحى مورد نياز براى اطمينان از اينکه اهداف از پيش تعيينشده، متحقق خواهند شد. تجزيهوتحليل بازاريابى نيز اطلاعات و ارزيابىهايى را فراهم مىکند که براى تمام فعاليتهاى ديگر مديريت بازاريابى مورد نياز هستند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران سریلانکا حجاب کارگران رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی پاکستان رئیسی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم مجلس
کنکور سیل حقوق تهران شهرداری تهران فضای مجازی هواشناسی پلیس سلامت قتل فراجا زنان
قیمت خودرو دولت خودرو قیمت دلار قیمت طلا دلار بانک مرکزی بازار خودرو ایران خودرو سایپا بورس تورم
نوید محمدزاده ترانه علیدوستی تلویزیون سریال کتاب سینمای ایران تئاتر سینما شعر مهران مدیری
کنکور ۱۴۰۳
اسرائیل آمریکا رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه روسیه چین طوفان الاقصی اتحادیه اروپا ترکیه عملیات وعده صادق
فوتبال پرسپولیس استقلال فوتسال بازی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تراکتور تیم ملی فوتسال ایران بارسلونا رئال مادرید لیگ برتر
هوش مصنوعی فیلترینگ وزیر ارتباطات تبلیغات همراه اول ایلان ماسک ناسا فناوری اپل نخبگان
سلامت روان کمبود پرستار یبوست سرکه سیب دوش گرفتن