سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
اجرای برنامههای بازاریابی
ارائه برنامه براى خطمشىهاى خوب، فقط نقطه حرکت آغازين، به سوى يک بازاريابى موفق است. يک خطمشى بسيار عالى بازاريابي، در صورتى که با اجرايى ضعيف همراه باشد، چندان مفيد فايده نخواهد شد. اجراى بازاريابي، فرآيندى است که طى آن خطمشىها و برنامههاى بازاريابى به منظور تأمين اهداف بازاريابى استراتژيک، به فعاليتها و عمليات بازاريابى مبدل مىشوند. اجراى بازاريابي، دربردارندهٔ فعاليتها بهطور روزانه و ماهيانه است، فعاليتهايى که برنامه بازاريابى را بهعمل در مىآورند. در برنامهريزى بازاريابي، به چه و چراهاى فعاليتهاى بازاريابى پاسخ گفته مىشود و در اجرا، به چه کسي، کجا، چه وقت و چطور. در ادامهٔ تشريح اجراى برنامههاى بازاريابى بايد به دلايل اجراى ضعيف و فرآيند اجراى بازاريابى پرداخت. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران آمریکا رافائل گروسی رهبر انقلاب دولت نیچروان بارزانی مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم انتخابات شورای نگهبان حسین امیرعبداللهیان رسانه
شهرداری تهران تهران قتل حجاب قوه قضاییه زنان سیل فضای مجازی آموزش و پرورش سلامت شهرداری سازمان هواشناسی
قیمت دلار قیمت خودرو خودرو بازار خودرو قیمت طلا ایران خودرو بانک مرکزی بورس سایپا دلار مسکن حقوق بازنشستگان
وزارت آموزش و پرورش نمایشگاه کتاب تلویزیون دفاع مقدس افعی تهران موسیقی تئاتر سریال سینمای ایران مسعود اسکویی سینما صدا و سیما
مایکروسافت دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان فضا
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه حماس فلسطین جنگ غزه روسیه رفح چین طوفان الاقصی اوکراین نوار غزه
استقلال فوتبال پرسپولیس لیگ برتر ذوب آهن نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی رئال مادرید سپاهان جواد نکونام
هوش مصنوعی زلزله اپل سامسونگ آیفون دوربین باتری گوگل ناسا تلفن همراه اندروید
بیماران خاص رژیم غذایی زیبایی بیمه کاهش وزن دندانپزشکی فشار خون سبزیجات