چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ / Wednesday, 25 May, 2016

خانه‌داری (۲)


  بخش خانه‌داری
علل و انگیزه‌هائی که یک مسافر را به سوی هتل خاصی می‌کشاند، گوناگون است و موجباتی که باعث می‌شود مسافر از هتلی دوری جسته و از سکونت یا اقامت در آن پرهیز کند، نیز مختلف می‌باشد.
یکی از این سبب‌ها و علت‌ها در هر دو مورد، اثرات وجودی بخش خانه‌داری، در هتل‌ها است. به این معنی که بخش خانه‌داری می‌تواند وظایف مربوط به خود را طوری انجام دهد که وسایل دلبستگی و تعلق خاطر میهمانان نسبت به هتل در حد کمال فراهم شود و هم می‌تواند از کارهای خانه‌داری آنقدر سطحی و سرسری بگذرد که حالت و روحیه انزجار و بیزاری در مشتریان ایجاد شود. به همین علت بخش خانه‌داری را یکی از قسمت‌های مهم هتل می‌دانیم و وجود آن را در جلب یا از دست دادن مشتری عمیقاً مؤثر می‌شماریم.
مسئولیّت بخش خانه‌داری از نظر رفاه و آسایش مسافران هتل بسیار حسّاس و قابل ملاحظه است. این بخش می‌تواند هتل را در چشم مسافرین، زیبا و نظیف و آبرومند جلوه دهد و اتاق‌ها را در وضعی نگهدارد که برای میهمانان هتل دلنشین و لذت‌بخش باشد و مسافران بدون دغدغه خاطر، احساس آرامش و راحتی نمایند و آنچه را که انتظار داشتند به چشم خود ببینند. مسافر وقتی پا از دیار خود بیرون می‌گذارد، در طول سفر یا به هنگام اقامت در یک هتل، علاقه‌مند است از حیث خواب و خوراک و استراحت، آرامش خاطر داشته باشد. قرن‌ها پیش، هنگامی که مسافر قصد سفر می‌کرد تحمل ناراحتی و سختی را پیش‌بینی می‌نمود.
به همین جهت تنها کسانی عازم سفر می‌شدند که تحمل و مقاومت سختی‌ها و مشکلات را در خود می‌دیدند یا بنا به ضرورت تن به رنج سفر می‌دادند، و الا ترجیح می‌دادند در خانه و کاشانه خود بمانند و با دشواری‌های سفر روبه‌رو نشوند ولی در زمان ما، اغلب مسافرت‌ها جنبه تفریح و تنوع پیدا کرده و مسافران برای رفع خستگی و تجدید قوا یا علل متعدد دیگر، اقدام به مسافرت می‌کنند و می‌دانند که در هر شهری، هتلی وجود دارد و مسئولان هتل‌ها از آنان به گرمی استقبال و پذیرائی خواهند نمود.
روشن است که مسافران نیز به هتلی مراجعه می‌کنند که وسایل آسایش آنان را بهتر و بیشتر فراهم سازند و تأمین منظور مسافران، بیش از هر بخش، از وظایف قسمت خانه‌داری هتل است. چنانچه در کار این بخش ضعف و نقصی وجود داشته باشد، مسافر حاضر به اقامت نخواهد بود و به سراغ هتل‌های دیگر خواهد رفت و این عمل موجب زیان هتل و از دست دادن مشتریان خواهد بود که به منزله سرمایه هتل هستند. به این جهت است که بخش خانه‌داری را یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هتل به شمار می‌آوریم و کمال یا نقص آن را در پیشرفت یا شکست هتل مؤثر می‌دانیم.
کارکنانی که در بخش خانه‌داری هتل انجام وظیفه می‌کنند عبارت‌اند از:
۱. سرپرست خانه‌داری هتل.
۲. معاون خانه‌داری.
۳. خانم انباردار خانه‌داری.
۴. اتاق‌دار.
ـ سرپرست خانه‌داری هتل:
وظایف سرپرست خانه‌داری هتل، سازمان دادن به قسمت و تهیه لوازم مورد نیاز خانه‌داری می‌باشد و چون خانم‌ها به این امور آشنائی بیشتری دارند، سرپرست خانه‌داری از بین خانم‌ها انتخاب می‌شود. در انتخاب خانم خانه‌دار هتل باید این نکات را در نظر گرفت:
۱. کسی که برای انجام این وظیفه انتخاب می‌شود، باید امور خانه‌داری را از هر لحاظ به خوبی بداند.
۲. وظیفه شناس باشد و به اهمیت کار خود کاملاً واقف باشد.
۳. قدرت کنترل و اداره کارکنان قسمت خود را داشته باشد.
۴. مانند یک قاضی دقیق باشد و به جزئی‌ترین نکات مربوط به امور خانه‌داری هتل رسیدگی نماید.
۵. به همه کارکنان خوش‌بین باشد.
۶. خوش اخلاق و خوش برخورد باشد.
اموری که انجام آن بر عهده سرپرست خانه‌داری است بدین شرح است:
۱. تعیین و تهیه وسایل مورد نیاز از قبیل: حوله، ملحفه، پرده، روتختی، بالش، پتو، رومیزی، دستمال سفره، لباس کارگران و وسایل نظافت که مورد نیاز هتل است.
۲. سازمان دادن به پرسنل بخش خانه‌داری.
۳. دادن گزارش بخش خانه‌داری به رسپشن.
۴. نظارت مستقیم بر نظافت قسمت‌های مختلف هتل (اعم از اتاق‌ها، دستشوئی‌ها، توالت‌ها، راهروها، راه پله‌ها، لابی و اتاق‌های کارکنان، به جز رستوران و آشپزخانه).
۵. نظارت بر انبار خانه‌داری.
۶. کنترل و نظارت در کار لباسشوئی و اتوکشی.
۷. تعیین وقت دقیق و منظم برای نظافت قسمت‌ها، به طوری که مزاحمتی برای مسافران فراهم نشود.
۸. موکت‌ها و لوازم پارچه‌ای از لحاظ نظافت، از وظایف قسمت خانه‌داری است و تعمیر آنها زیر نظر خانه‌داری، در خیاط‌خانه انجام می‌پذیرد.
۹. اگر چه تحویل رومیزی و دستمال سفره رستوران برای شستشو به قسمت لباسشوئی از وظایف خانه‌داری نیست، ولی دوخت و دوز و تعمیر آن در خیاط‌خانه، زیر نظر مسئول خانه‌داری انجام می‌شود.
۱۰. سرپرست خانه‌داری باید به خیاط‌خانه دستور دهد ملحفه و روبالشی و وسایل پارچه‌ای اتاق‌های هر طبقه راعلامت‌گذاری و مشخص کنند تا تشخیص داده شود که این وسایل به کدام طبقه مربوط است تا درصورتی که یکی از لوازم مذکور، مفقود شود یا بسوزد، معلوم شود متعلق به کدام طبقه بوده و مسئول و یا اتاق‌دار آن، چه کسی می‌باشد. این علامت‌گذاری برای سهولت تفکیک وسایل هر طبقه نیز کمک خواهد کرد. در انجام این کار می‌توانند برای هر طبقه رنگ مشخصی انتخاب کنند و گوشه‌ای از ملحفه یا روبالشی را با نخی به همان رنگ بدوزند یا از روبان‌های الوان استفاده نمایند.
۱۱. تعلیم و تربیت اتاق‌داران و آشنا ساختن آنها به وظایفشان و کنترل نظافت اتاق‌ها و طبقه‌بندی‌های هتل از وظایف سرپرست خانه‌داری است.
در قسمت خانه‌داری، مسئولیت امور شب را معمولاً باید یکی از کارکنان مرد عهده‌دار شود، تا در صورتی که مسافر به لوازم و وسایل اضافی از قبیل تخت و پتو و بالش و غیره نیاز داشته باشد، در اختیار او قرار دهد
ـ معاون خانه‌داری:
وظایف معاون خانه‌داری به قرار زیر است:
۱. کنترل حضور و غیاب کارکنان بخش خانه‌داری و تنظیم برنامه مرخصی آنها.
۲. جمع آوری اشیاء مانده از مسافران و تحویل آنها به قسمت انبارداری.
۳. کنترل اتاق‌داران (این کنترل قبل از به کار پرداختن اتاق‌دارها انجام می‌شود تا لباس‌هایشان مرتب و تمیز باشد).
۴. در صورت غیبت رئیس خانه‌داری، انجام کلیه وظایف او بر عهده معاون خانه‌داری خواهد بود.
۵. کمک به امور مربوط به رئیس خانه‌داری.
ـ خانم انباردار خانه‌داری:
وظایف خانم انباردار به شرح زیر است:
۱. نگهداری لوازم مسافرین که در اتاق جا مانده در کیسه‌ها یا جعبه‌های مخصوص.
۲. نگهداری صورت موجودی کلیه لوازم مربوط به بخش خانه‌داری اعم از اینکه این لوازم در اتاق‌ها باشد یا در انبار.
۳. تهیه و نگهداری صورت اجناس و لوازمی که تازه خریداری شده است.
۴. تهیه صورت لوازمی که شکسته، مفقود شده و یا از بین رفته است.
۵. تحویل گرفتن کلیه لوازم پارچه‌ای کثیف، جهت شستشو و اتو و استرداد آنها پس از نظافت و مرمت.
۶. تنظیم برنامه برای شستشوی لوازم پارچه‌ای.
۷. تهیه لوازم پارچه‌ای برای نظافت بخش‌های هتل یا آشپزخانه از ملحفه‌های فرسوده.
ـ اتاق‌دار:
پیش از اینکه به شرح وظایف اتاق‌دار بپردازیم، یادآوری این نکته ضروری است که اتاق‌داری، کاری ارزشمند و پراهمیّت است. یک اتاق‌دار خوب، با دقت در انجام وظیفه می‌تواند رضایت مسافرین را به نحو احسن جلب نماید و موجب تأمین آسایش آنان گردد ولی اگر برعکس به وظایف خود عمل نکند، خیلی زود اثر منفی می‌گذارد و موجبات ناراحتی و عدم رضایت مسافران را فراهم می‌آورد. اینک به شرح وظایف یک اتاق‌دار می‌پردازیم:
ـ اتاق‌دار باید قبل از ورود به اتاق، به دستگیره در از بیرون هر اتاقی که در آن مشغول نظافت است، کارت مخصوصی آویزان کند (اتاق در دست نظافت است) این کارت علامت آن است که سرپرست خانه‌داری بداند اتاق‌دار در این اتاق به نظافت مشغول است، زیرا اطلاع سرپرست خانه‌داری از این موضوع، مخصوصاً برای اتاق‌دار زن بسیار ضروری است و بدون آویختن این کارت به دستگیره در اتاق، اتاق‌دار مجاز به داخل شدن به هیچ یک از اتاق‌ها نیست، حتی اتاق بدون مسافر.
ـ اتاق‌دار به محض ورود به اتاق باید اول چراغ‌ها را روشن کند تا اگر یکی از لامپ‌ها سوخته و یا عبیبی در برق اتاق به وجود آمده باشد آن را به سرپرست خانه‌داری اطلاع دهد و سرپرست خانه‌داری به قسمت فنی گزارش نماید تا در رفع آن اقدام کنند.
ـ پنجره اتاق را باز می‌کند و سپس به جمع کردن ملحفه‌ها می‌پردازد و تشک را پشت و رو می‌کند تا چنانچه از عرق بدن مسافر بو گرفته باشد، بوی آن رفع شود.
ـ وان و شیرها و دوش حمام را نظافت و امتحان می‌کند تا نقصی نداشته باشد و پس از آن به نظافت دستشوئی و توالت بیده می‌پردازد.
ـ البته برای نظافت توالت، باید از دستکش لاستیکی استفاده کند و مخصوصاً دقّت نماید که سوراخ‌های بیده و دوش گیر نداشته باشد.
ـ پس از نظافت این قسمت، اتاق‌دار تمام کاشی‌های کف و دیوار حمام را کاملاً می‌شوید و تمام حمام را با پارچه خشک می‌کند، پس از آن لوازمی را که حمام و توالت کسر دارد تکمیل می‌کند. مثلاً کاغذ توالت، صابون و غیره را که تمام شده در آنجا قرار می‌هد. بعد پارچه مخصوص پاک‌‌کردن کفش را عوض می‌کند و سه پایهٔ کفش پاک کنی را تمیز می‌کند، حوله‌های حمام را برمی‌دارد و به جای آن حوله تمیز قرار می‌دهد و در حمام را می‌بندد و به نظافت اتاق می‌پردازد.
ـ ابتدا سطل آشغال را روی یک روزنامه خالی می‌کند، علت خالی‌کردن سطل آشغال روی روزنامه این است که اگر اشیائی از مسافر داخل سطل افتاده باشد، دیده شود و همراه آشغال‌ها حمل نشود. بعد با جاروبرقی اتاق را جارو می‌کند و سپس نوبت به گردگیری اتاق می‌رسد.
ـ گردگیری باید جز به جز انجام شود و از تمام قسمت‌ها به دقت، گردگیری به عمل آید. بالای کمد، زیر تخت، روی شیشه‌ها و پشت پنجره‌ها و آینه‌ها، میز توالت و حتی داخل کشوها نباید از نظر دور بماند چون وجود گرد و خاک در هر کجا، حتی در یک زاویه دور افتاده و متروک اتاق، مسافر را ناراحت و آزرده خاطر می‌کنند و حمل بر سهل‌انگاری می‌شود.
ـ پس از گردگیری اتاق، نوبت مرتب‌کردن تخت است که باید به طور منظم انجام شود. به این ترتیب که اول تشک را که وارونه شده به حال اول برمی‌گرداند و بعد روی آن ملحفه می‌کشد و چهار طرف ملحفه را به طرف زیر تشک برمی‌گرداند. سپس یک ملحفه دیگر که جای آستر پتو را دارد روی آن پهن می‌کند و پتو را روی آن می‌اندازد، به طوری که پتو و ملحفه آستر، از طرف پایین زیر تشک برگردانیده شود و از دو طرف پهلو نیز پتو و ملحفه آستر زیر تشک باشد، ولی از طرف بالا آزاد می‌ماند و بدین ترتیب حالت یک کیسه خواب را پیدا می‌کند.
ـ ملحفه زیر پتو از قسمت بالا، یعنی طرف سرمسافر در حدود ۲۵ ا لی ۳۰ سانتی‌متر از پتو بلندتر است. این قسمت اضافه روی پتو برگردانیده می‌شود تا زبری لبه بالای پتو مسافر را ناراحت نکند و در پایان رو تختی را می‌اندازد.
ـ پس از مرتب‌کردن تخت، اتاق‌دار چراغ‌ها را خاموش می‌کند. پنجره‌ها را به دقت می‌بندد و از اتاق خارج می‌شود و در اتاق را با کلید مخصوصی که در اختیار دارد می‌بندد. اکنون اتاق برای ورود مسافر و استراحت او کاملاً آماده است. نکته قابل تذکر این که سهل‌انگاری در انجام هر یک از این وظایف، به حیثیت هتل لطمه می‌زند و موجب نارضایتی مسافر می‌شود. مثلاً اگر مسافر وقتی که وارد اتاق بشود و بخواهد استحمام کند متوجه شود که سوراخ‌های دوش‌گیر دارد و آب خارج نمی‌شود. و یا داخل حمام و توالت تمیز نیست، یا در روی میز گرد و خاک وجود دارد، سخت ناراحت می‌شود و اگر شکایتی هم نکند، حداقل از اینکه به چنین هتل نامنظمی وارد شده خود را ملامت خواهد کرد.
ـ اتاق‌دار، هنگام ورود به اتاق، باید متوجه کارت مزاحم نشوید که روی در اتاق آویزان است باشد و چنانچه این کارت روی در اتاق دیده می‌شود، داخل نشده و موجب ناراحتی مسافر نگردد. البته اگر مسافری برای مدت ۱۶ ساعت از اتاق خارج نشد، اتاق‌دار باید جریان را به مسئولان هتل گزارش کند تا به نحوی از داخل اتاق آگاه شوند.
ـ اتاق‌دار موظف است پس از خروج مسافر (چک اوت Chek out) بلافاصله از اتاق، بازرسی به عمل آورد تا از وجود کلیه اثاث اتاق اطمینان حاصل کند. ضمناً اگر اشیائی از مسافران، جا مانده باشد ، به قسمت خانه‌داری تحویل نماید.
ـ چنانچه فرد یا مسافری، بدون همراه داشتن کلید مخصوص اتاق، از اتاق‌دار بخواهد که با شاه‌کلید خود، در اتاق را برای او باز کند، اتاق‌دار مجاز به باز کردن در نیست.
ـ اتاق‌دار، وظیفه دارد به هر اتاقی که وارد می‌شود، لباس‌های مسافرین را که در گوشه و کنار اتاق به صورت پراکنده بافی می‌ماند در جالباسی کمد آویزان کند.
ـ اتاق‌دار باید چابک و زرنگ و تیزهوش باشد چون مرتباً به اتاق‌ها رفت و آمد دارد، باید مسافران با اثاث کم یا مشکوک را گزارش نماید.
ـ اتمسفر هر قسمت هتل، اهمیت مخصوص به خود را دارد و در عین حال در وضع کلی و نام و شهرت هتل بی‌تأثیر نیست، هر قدر هتل از لحاظ ارزش ساختمانی، دکور، مبلمان، وسایل، رنگ و نوروبو، در سطح عالی باشد. بی‌کفایتی قسمت خانه‌داری و عدم توجه آن به تمیزی و پاکی کافی است که جلوه هتل را از بین ببرد و به درجات پایین‌تری تنزل دهد و با ایجاد یک محیط کثیف، مشتریان هتل را متنفر و پراکنده سازد به همین دلیل اتاق‌داری که زیر نظر سرپرست خانه‌داری انجام وظیفه می‌نماید، نه فقط به عنوان یک نظافت‌چی، بلکه حافظ وضع ظاهر و آبروی هتل و به عبارت دیگر، نگهبان و محافظ اموال گرانبها و منافع و حتی شخصیت هتل شناخته می‌شود.
انتظار مدیریت هتل از قسمت خانه‌داری این است که با سلیقه و ابتکار و خلاقیت متنوع خود، زیبائی و رونق و جلای خاصی به هتل عرضه کند که در جلب مشتریان مؤثر واقع شود.
مطالب مرتبط

کلمات در حال جستجو
ویلسون , حرکات آکروباتیک , چغاسبز , سازمان اطلاعات ملی ترکیه , وسایل , توانایی فکری , کسوف , شیخ احمد الجدحفصی , اهداف تازه , روستای صور باهر , شهر قعطبه , نیکلاس کیج , آفریقا , رانه باختری , سیلاب تهران , دلتا , معاون اول دولت دهم , تجاوز سعودی‌ها , تجهیز اسرائیل , بمب‌گذاری شده , ژانگ ژون , مقام معطم رهبری , مبلغ قسط , نسل‌کشی , بنزین سهمیه ای , هاید پارک , نسخه جدید فایرفاکس برای رایانه , مجله شب , محمد بن نایف , شاعر اماراتی , میکاییل دیانی , اسرار , اسکن شعاعی , تقسیم غنایم , مدیر سونی , سامانه حمل و نقل زمینی , رئیس اتحادیه جهانی , آدامس، , میزگرد دانشجویی , مایکروسافت جی پی اس , ثابت , دانشجویان بیمار , پوشش سلامت , خانه لاریها , نامه کری , میهمان ناخوانده , مالکیه , دایلون او دونل , تورگردشگری , حاوی قند ,

مقالات پربیننده امروز
بانک اطلاعاتی کتاب / نسیم حیات: تفسیر قرآن کریم جزء 6 , بانک اطلاعاتی کتاب / تحریرالوسیله , بانک اطلاعاتی کتاب / تابستان 55 , بانک اطلاعاتی کتاب / بایدها و نبایدها در سفر حج تمتع , بانک اطلاعاتی کتاب / زبان و ذهن , بانک اطلاعاتی کتاب / تنهایی و سفر , بانک اطلاعاتی کتاب / منهاج الصالحین: المعاملات , بانک اطلاعاتی کتاب / هدیه‌های آسمانی: معلم‌یار پنجم دبستان , بانک اطلاعاتی کتاب / بهداشت و بازرسی گوشت طیور , بانک اطلاعاتی کتاب / ترجمه الحیاه , بانک اطلاعاتی کتاب / ترجمه و شرح الموجز فی اصول الفقه , بانک اطلاعاتی کتاب / ادبیات فارسی (3) ویژه رشته علوم انسانی , بهداشت / کودکان / روانشناسی کودکان / جلوگیری از خشم کودک , سیاسی / تاریخ سیاسی / شخصیتها / رهیافت تاریخی در اندیشه امام خمینی(ره) , علوم انسانی / روانشناسی / روانشناسی / مفاهیم روانشناسی- آشنایی با اختلال نارسایی توجه، بیش‌فعالی (بخش نخست) , بانک اطلاعاتی کتاب / میراث انیشتین: وحدت فضا و زمان , بانک اطلاعاتی کتاب / اسلام و جنگ و جهاد , بانک اطلاعاتی کتاب / Get ready! 1: pupil's book , بانک اطلاعاتی کتاب / داستانهای زیبای مردم دنیا , فرهنگی و هنری / میراث‌فرهنگی و تاریخی / بناهای‌ تاریخی‌ / «تخت سلیمان» اثری باستانی با شهرت جهانی‌ ,

برخی منابع مهم خبری
ensafnews.com انصاف نیوز , iraneconomist.com ایران اکونومیست , 1dar1.com یک در یک , khedmat.ir خدمت , tejaratnews.com تجارت , vatanonline.ir وطن , eghtesadeiranonline.com اقتصادایران آنلاین , faternews.ir فاطر , omidnews.com امیدنیوز , tarikhirani.ir تاریخ ایرانی , bamdadonline.com بامداد , isunews.ir خبرنامه صادق , nay.ir نی , etemadnewspaper.ir روزنامه اعتماد , sobhanehonline.com صبحانه آنلاین , sena.ir سنا , mehrkhane.com مهرخانه , iusnews.ir خبرنامه دانشجویان , tebyan.net تبیان , taraznews.com تراز نیوز , weblogina.com وبلاگینا , asreazadi.com عصر آزادی , barsam.ir برسام , elpress.ir ائل پرس , 24onlinenews.ir 24 , baharnews.ir بهارنیوز , hooshnews.com هوش نیوز , tafahomnews.com روزنامه تفاهم , iribtv.ir صداوسیما , salamaneh.com سلامانه ,



وبگردی
کتک خوردن دختر ایرانی در مبارزه mma ارمنستان - فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که دختر نوجوان ایرانی با لباس کاراته در مسابقات MMA ارمنستان حضور دارد و به شدت کتک می خورد اما ماجرا گسترده‌تر از اینهاست و تیمی 10 نفره با پرچم ایران در این مسابقات حضور دارد که دو دختر نوجوان هم در قفس به روی رینگ می‌روند و البته به شدت کتک می‌خورند.
شهاب‌حسینی لحظه دریافت جایزه بهترین بازیگر - مراسم اعطای جوایز شصت و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کن هم اکنون در حال برگزاری است. شهاب حسینی برای بازی در فیلم «فروشنده» موفق به کسب بهترین بازیگر مرد جشنواره شد.
عوامل فیلم فروشنده برروی فرش قرمز کن 2016 - آخرین نمایش رسمی فیلم «فروشنده» ساخت اصغر فرهادی در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم کن با حضور عوامل این فیلم روی فرش قرمز همراه بود. در این مراسم چهره‌هایی چون اصغر فرهادی، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، فرید سجادحسینی،پریسا بخت‌آور و « الکساندر مَلت گای» تهیه کننده فرانسوی این فیلم حضور داشتند.
مصاحبه ترانه علیدوستی به زبان انگلیسی در کن - صحبتهای ترانه علیدوستی پیرامون فرهادی و فیلم "فروشنده"
ترانه علیدوستی در جشنواره کن 2016 / فیلم - سرانجام انتظارها برای ایرانی ها به پایان رسید و در آخرین روز جشنواره کن 2016 فیلم فروشنده اصغر فرهادی اکران شد. این فیلم که با استقبال و نقد های بسیار مثبت منتقدان همراه شده است, جزء شانس های اول دریافت جایزه نخل طلا می باشد.
سحر دولتشاهی؛ بالابلند و آراسته در «کن» - شصت‌ونهمین دوره جشنواره فیلم کن در حال برگزاری است، اما امروز برای ما ایرانی‌ها، این جشنواره لطف دیگری داشته است. امروز چهارشنبه بیست‌ونهم اردی‌بهشت‌ماه و ساعتی پیش، عوامل فیلم «وارونگی» روی فرش قرمز رفتند تا یکی از نمایندگان سینمای ایران در جشنواره کن امسال باشند. «وارونگی» در بخش نوعی نگاه این جشنواره شرکت کرده است.
مهمانی خاص محمدرضا گلزار، جردن را بند آورد! / ویدیو - مهمانی خاص محمدرضا گلزار، جردن را بند آورد؛ دخترهایی که با دیدن گلزار اشک هایشان سرازیر شد؛ پیرزنی که مهمان ویژه افتتاحیه رستوران آقای سوپراستار بود.
تصاویر/ گلشیفته فراهانی در جشنواره کن 2016 - گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی - فرانسوی در جشنواره کن فرانسه حاضر شد. فیلم «پترسن» به کارگردانی «جیم جارموش» و با بازی این بازیگر در جشنواره امسال به نمایش درمی آید. عکس ها: رویترز - یورونیوز
جشن پایان سریال شهرزاد - جشن پایان فصل نخست سریال شهرزاد شامگاه یکشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت با حضور بازیگران و عوامل این سریال و با حضور چهره های فرهنگی و هنری چون محمود دولت آبادی، احمد مسجد جامعی، صادق زیبا کلام، پرویز پرستویی، سروش صحت و مهناز افشار در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد. در این مراسم از عوامل و بازیگران مجموعه شهرزاد تقدیر شد.
اعترافات مدل معروف در برابر دادستان تهران / فیلم - الهام.ع، که در برنامه علیخانی به پزر عروس معروف شده بود پس از حضور در جلسه دادستان عمومی و انقلاب تهران با قضات دادسرای جرائم رایانه‌ای به ماجرای جذب خود به این فعالیت پرداخت.
عروسی دختر اردوغان / تصاویر - در این مراسم جمعی از مقامات و شخصیت های سیاسی خارجی از جمله نواز شریف نخست وزیر پاکستان و سعد حریری رهبر جریان المستقبل لبنان حضور داشتند.
حضور تماشاگر زن در بازی پرسپولیس ! / فیلم - حتی موقع نشستن اینقدرمیترسیدم بفهمن ونتونم اونجاباشم جرات نکردم لباسموکمترش کنم یاحتی نتونستم برم برای کادای ضروریم.سربازهاهم گشتن وظیفشونم انجام دادن امامن همه جوره فکرهمه چیزبودم.
ایده خلاقانه برای تخریب ایران در نمایشگاه کتاب ! - در این شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی، باید تذکر جدی داد تا با چنین اشتباهات فاحشی خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی نکرد. نظامیان غیرتمند ایران در سوریه به شهادت نمی‌رسند تا زحمات‌شان برای مقابله با تروریسم و نجات مردم سوریه، با چنین رفتارهایی مخدوش شود.
عکس/ چک 240 میلیونی الناز شاکردوست - تصویری از چک 240 میلیون تومانی خرید خط رند همراه اول در وجه الناز شاکردوست را می بینید.
رفتار سخیف فرزاد حسنی در یک کپی تلویزیونی دیگر - فرزاد حسنی که به تازگی دوران ممنوع التصویری‌اش در رسانه ملی به پایان رسیده است؛ رفتار تاسف باری را در برنامه اکسیر به نمایش گذاشت.
حسینی بای داماد شد / تصاویر - مراسم عقد سید محمد رضا حسینی بای خبرنگار سیما عصر پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت همزمان با بعثت رسول اکرم (ص) با مهریه یک جلد کلام الله مجید و چهارده سکه بهار آزادی و با حضور غلامعلی حداد عادل و بستگان دو خانواده در آسایشگاه جانبازان ثارالله تهران برگزار شد.
وقوع حادثه برای یک پارکینگ طبقاتی در تهران / فیلم - بر اثر شکسته شدن میله‌های یک پارکینگ طبقاتی در باشگاه صدف تهران، چند دستگاه خودرو در معرض سقوط قرار گرفت.
فیلم / فوت ناگهانی مجری سیما در حال اجرا - احمد قائمی‌مقدم مجری سیمای خراسان رضوی حین برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه شهرستان چناران، به دلیل حمله قلبی درگذشت.
فیلم / معلمی که با شوخی دانش آموزان آتش گرفت - معلمی که در روز معلم با شوخی دانش آموزان آتش گرفت
مردی در پل میرداماد خود را دار زد / تصاویر - وقتی مامور پارکبان از زنی که سراسیمه خودش را به وی رسانده بود، درباره نیت مرد حدود 40 ساله شنید، دیگر کار از کار گذشته و صحنه ای در نزدیکی پل میرداماد رقم خورده بود که توجه ها را به خود جلب کرده بود؛ صحنه دردناک مرگ مردی که با طناب خود را از میله های پل فلزی عابر پیاده حلق آویز کرده بود.
پربازدیدها