چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا
محتوا، روش و وسیله
مرحلهٔ سوم از طراحى آموزشي، تحليل و تهيه محتوا، روش و وسايل آموزشى است. مسلم است که اگر محتوا، روش و وسيله، متناسب با هدفها انتخاب و تنظيم نشوند - حتى اگر هدفهاى آموزشى دقيق و صريح باشند - فعاليتهاى آموزشى هرگز فراگيران را به آنجا که بايد برسند، هدايت نخواهد کرد. |
آشنايى با اصول تنظيم و تحليل محتوا و وسايل آموزشي، به تنظيم و ابداع روشهاى مناسب تدريس کمک مىکند. |
همچنین مشاهده کنید
- عوامل مؤثر بر یادگیری
- محتوا، روش و وسیله
- فرایند یادگیری انسان
- نظریههای تدریس
- تحلیل آموزشی
- الگوهای یادگیری
- عوامل مؤثر بر یادگیری(۲)
- انواع الگوهای طراحی آموزش (۲)
- ارتباط و اثر آن در فرآیند تدریس یادگیری
- هدفهای آموزشی
- تحلیل و تعیین نظام ارزشیابی
- مهارتهای آموزشی بعد از تدریس
- تفاوت بین یادگیری و عملکرد
- انواع الگوهای طراحی آموزش
- الگوهای تدریس
- یادگیری و تحلیل مفاهیم آن
- روشهای جدید تدریس
- روشهای تدریس سنتی
- نظریههای یادگیری
- روشهای مختلف ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران رهبر انقلاب کارگران دولت حجاب مجلس شورای اسلامی پاکستان رئیسی سید ابراهیم رئیسی مجلس رئیس جمهور ایران و پاکستان
شهرداری تهران تهران هواشناسی سیل پلیس فراجا سلامت سازمان هواشناسی فضای مجازی وزارت بهداشت قتل قوه قضاییه
قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا خودرو بازار خودرو بانک مرکزی ایران خودرو دلار بورس سایپا تورم ارز
ترانه علیدوستی تلویزیون کتاب سریال سینمای ایران شعر تئاتر رادیو مهران مدیری سینما انقلاب اسلامی فیلم سینمایی
سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رژیم صهیونیستی اسرائیل آمریکا غزه فلسطین روسیه جنگ غزه چین اتحادیه اروپا عملیات وعده صادق اوکراین حماس
پرسپولیس استقلال فوتبال باشگاه استقلال تراکتور باشگاه پرسپولیس فوتسال بازی تیم ملی فوتسال ایران رئال مادرید بارسلونا سپاهان
هوش مصنوعی فیلترینگ عیسی زارع پور تبلیغات وزیر ارتباطات اپل ایلان ماسک همراه اول موبایل فناوری تلگرام ناسا
سازمان غذا و دارو قهوه کاهش وزن سلامت روان داروخانه یبوست دوش گرفتن