دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا

مجتمع های تجاری و اقامتی


مديريت مجتمع اقامتى ويلاهاى ۱۲ واحدى پارس با مرکز توسعه خدمات و بازرگانى کيش است. اين مجتمع با ۱۲ واحد ويلاى لوکس و مدرن در جنب کلوپ ورزشى در محيطى آرام و دلپذير احداث گرديده است.
مجتمع تجارى پانيذ از طريق مشارکت مرکز توسعه خدمات و بازرگانى کيش و سازمان هميارى شهردارى سمنان در زمينى به مساحت ۷۷۰۰ متر مربع در سه طبقه داراى ۱۴۰ واحد تجارى و اداري، رستوران، پارکينگ و سرويس‌هاى عمومى در يکى از بهترين نقاط تجارى جزيره (بين مجتمع باران و فروشگاه بزرگ صيد کيش) در دست احداث است.
اين مجتمع که نماى عمومى آن به شکل پروانه طراحى شده است و حدود ۵۰% عمليات ساختمانى آن تا شهريورماه ۷۶ به انجام رسيده از هم‌اکنون به‌صورت پيش فروش به متقاضيان واگذار مى‌گردد.
مجتمع اقامتى (هتل - آپارتمان) پارس در زمينى به مساحت ۳۰۰۰۰۰ متر مربع در مجاورت باشگاه کارکنان سازمان توسط مرکز توسعه خدمات بازرگانى کيش در دست احداث مى‌باشد.
اين مجتمع داراى ۱۲۰ واحد اقامتى است که در بلوک‌هاى ۲ و ۳ طبقه ساخته مى‌شود و تا پايان شهريورماه ۷۶ حدود ۲۰% از عمليات ساختمانى آن به انجام رسيده است.
يکى از ويژگى‌هاى اين مجتمع موقعيت جغرافيائى آن است که در محيطى مشجر و مشرف به دريا واقع شده است.
در طراحى و معمارى آپارتمان‌هاى اين مجموعه که به‌صورت دوبلکس مى‌باشد کليه امکانات و سرويس‌هاى لازم با بهترين کيفيت پيش‌بينى شده است.
در اين مجموعه علاوه بر ميهمانان رسمى و ويژه سازمان منطقه آزاد کيش از ديگر ميهمانان و مسافران جزيره نيز پذيرائى خواهد شد.


همچنین مشاهده کنید