جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

روش‌های ترویج جمعی


از آنجا که نه روش‌هاى فردى و نه روش‌هاى گروهى مى‌توانند در دسترس همهٔ کسانى قرار گيرند که خواهان نيازمند اطلاعاتى در خصوص موضوعات ترويج هستند، از اين رو روش‌هاى ارتباط جمعى مختلفى از قبيل چاپ، پخش راديو - تلويزيونى يا روش‌هاى شنيداري- ديدارى به‌کار گرفته مى‌شوند تا در اسرع وقت و غالباً با هزينه‌اى اندک در دسترس تعداد کثيرى از مردم قرار گيرند. اطلاعاتى که آنها منتقل مى‌کنند بايد در اغلب موارد کلى باشند، ولى اين اطلاعات مى‌توانند در مرحله‌هاى خاصى از يک فعاليت ترويجى نقش مهمى داشته باشند.


همچنین مشاهده کنید