پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا
روشهای ترویج جمعی
از آنجا که نه روشهاى فردى و نه روشهاى گروهى مىتوانند در دسترس همهٔ کسانى قرار گيرند که خواهان نيازمند اطلاعاتى در خصوص موضوعات ترويج هستند، از اين رو روشهاى ارتباط جمعى مختلفى از قبيل چاپ، پخش راديو - تلويزيونى يا روشهاى شنيداري- ديدارى بهکار گرفته مىشوند تا در اسرع وقت و غالباً با هزينهاى اندک در دسترس تعداد کثيرى از مردم قرار گيرند. اطلاعاتى که آنها منتقل مىکنند بايد در اغلب موارد کلى باشند، ولى اين اطلاعات مىتوانند در مرحلههاى خاصى از يک فعاليت ترويجى نقش مهمى داشته باشند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
سریلانکا توماج صالحی سید ابراهیم رئیسی رهبر انقلاب کارگران حجاب پاکستان مجلس شورای اسلامی رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم مجلس
فضای مجازی کنکور سیل شهرداری تهران تهران هواشناسی پلیس سلامت فراجا قتل وزارت بهداشت قوه قضاییه
خودرو قیمت خودرو چین قیمت دلار قیمت طلا دلار بانک مرکزی بازار خودرو ایران خودرو سایپا بورس تورم
مهران مدیری تلویزیون سریال کتاب سینمای ایران تئاتر رادیو سینما شعر انقلاب اسلامی
کنکور ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه آمریکا فلسطین روسیه جنگ غزه طوفان الاقصی حماس ترکیه عملیات وعده صادق اتحادیه اروپا
فوتبال پرسپولیس استقلال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال فوتسال بازی تراکتور تیم ملی فوتسال ایران بارسلونا رئال مادرید لیگ برتر
مریخ فیلترینگ تسلا تبلیغات ایلان ماسک ناسا اپل فناوری نخبگان سامسونگ
سلامت روان داروخانه دوش گرفتن یبوست