شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

کارت پیله‌وری


افراد ساکن بخش‌هاى مرزى کشور که سه سال مستمر در اين مناطق سکونت داشته و داراى اهليت مندرج در ماده (۲۱۱) قانون مدنى براى خريد و فروش کالا مى‌باشند مى‌توانند با دريافت کارت پيله‌ورى به نام خود، نسبت به مبادلات مرزى در چارچوب مقررات ماده (۲۰) آئين‌نامه مقررات صادرات و واردات اقدام نمايند.
تبصره: کارت پيله‌ورى توسط بازرگانى محل صادر مى‌گردد و داراى يک سال اعتبار از تاريخ صدور مى‌باشد.(از ماده ۱۹ آئين‌نامه مقررات صادرات و واردات).
   مدارک مورد نياز جهت تشکيل پرونده کارت پيله‌ورى
۱. تقاضانامه (متقاضي)
۲. چهار قطعه عکس ۳x۴ و يک برگ پوشه
۳. يک برگ فتوکپى شناسنامه
۴. فتوکپى کارت پايان خدمت
۵. گواهى عدم سوء‌پيشينه
۶. گواهى عدم اعتياد
۷. تکميل فرم مشخصات فردى و گواهى تصديق دو نفر معرف با مشخصات کارمند و کاسب
   فرم‌هاى مربوط به کارت پيله‌ورى
                بسمه تعالى تاريخ:............
               وزارت بازرگانى شماره:..........
اداره کل بازرگانى استان هرمزگان پيوست:.........
تعهدنامه
اينجانب............. فرزند ............. داراى شناسنامه شماره............. صادره از............. يک جلد کارت پيله‌ورى به شماره را صحيح و سالم تحويل گرفته و تعهد مى‌نمايم نسبت به نگهدارى آن سعى لازم را نموده و در صورت مفقود شدن مراتب را سريعاً به اداره کل بازرگانى استان هرمزگان اطلاع دهم. ضمناً متعهد مى‌گردم از کارت پيله‌ورى خود استفاده مشروع نموده و در صورت تخلف از شرايط و مقررات وضع شده، اداره کل بازرگانى بدون هيچ قيد و شرطى مجاز به ابطال کارت پيله‌ورى اينجانب بوده و ضمناً از سياست‌هاى وارداتى و صادراتى آن اداره تبعيت نموده هر گاه نياز به کارت اينجانب گرديد آن را در اختيار اداره کل بازرگانى قرار دهم.
محل امضاء و اثر انگشت
با سلام،
احتراماً، اينجانب ............. فرزند ............. دارنده شناسنامه شماره ............. صادره از ............. متولد ............. ساکن به نشاني: ....................... متقاضى کارت پيله‌ورى بوده که در اين راستا افراد ذيل که شاغل در ادارات دولتى ذى‌ربط مى‌باشند و آشنائى کامل با اينجانب دارند متعهد مى‌گردند که به هيچ عنوان در ادرات دولتى شاغل نمى‌باشم:
:امضاء متقاضي
با سلام،
اينجانب ............. فرزند ............. شماره شناسنامه ............. شاغل در اداره/ سازمان/ نهاد ............. با توجه به موارد مطروحه تعهد مى‌نمايم آقاى ............. شاغل در ادارات دولتى و نهادهاى ذى‌ربط نمى‌باشد.
:امضاء و تاريخ
با سلام،
اينجانب ............. داراى واحد کسبى ............. به نشاني: ................... با توجه به موارد مطروحه تعهد مى‌نمايم آقاى ............. شاغل در ادارات دولتى و نهادهاى ذى‌ربط نمى‌باشد.
:امضاء و تاريخ
   مشخصات دفترچه‌هاى اعضاء تعاونى مرزنشينان
اين دفترچه به موجب آئين‌نامه اجرائى قانون مقررات صادرات و واردات صادر گرديده و دارنده آن مجاز است طبق آئين‌نامه اجرائى و با رعايت مقررات اقدام به مبادلات مرزى نمايند.
اين دفترچه فقط توسط متقاضى که مشخصات وى در آن درج شده است (بدون حق توکيل) و يا توسط شرکت تعاونى مرزنشينان که متقاضى در آن عضو است قابل استفاده بوده و تحت شرايطى قابل انتقال و واگذارى نمى‌باشد.
- مشخصات دارنده دفترچه:
نام: نام خانوادگي:
نام پدر: شماره شناسنامه:
محل صدور: تاريخ تولد: روز: ماه: سال:
جنس:  مرد        زن شغل:
ساکن روستا بخش شهر
شماره عضويت در شرکت تعاونى مرزنشينان ..........................................
مهر و امضاء شرکت تعاونى (مهر و امضاء بخش‌دارى (اداره بازرگاني


همچنین مشاهده کنید