شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا
انواع تبلیغات
ميدان عمل و حوزه نفوذ تبليغات در همهجا و در زمينههاى مختلف گسترده است. در امور سياسي، فرهنگي، اجتماعي، اقتصادى و... مىتوان جلوههاى تبليغات را بهصور گوناگون مشاهده نمود لذا تعيين و توضيح شعبات و تقسيمات آن آسان نيست بهويژه آنکه روشها و تکنيکهاى تبليغى در سوژهها و اهداف مختلف گاهى يکسان در مواردى متفاوت و در پارهاى درهم و مختلط است و حتى بسيارى از ابزار تبليغى در همه يا اکثر شعبات متصور تبليغات مورد استفاده قرار مىگيرد. فىالمثل وقتى مىگوئيم 'پوستر' يک وسيله تبليغاتى است مىبينيم که اين وسيله مىتواند تقريباً در همه موارد و موضوعاتى که درباره آنها تبليغ مىشود کاربرد داشته باشد. |
بنابراين با اينکه نمىتوان مشخصاً تبليغات را مجموعهاى از چند شاخه و شعبه مجزا با تکنيکهاى ويژه دانست اما با تعمق و توجه به آنچه که در سير تاريخى و جريان متداول آن روى داده است مىتوانيم آن را از نظر شيوههاى اجرائى و القائى به دو گروه مستقيم و غيرمستقيم و از لحاظ موضوعى عمدتاً دو بخش تجارى و سياسى منقسم بدانيم. اهم تصورات و تلقيات و توجهات عمومى از تبليغات نيز همين دو بخش عمده يعنى تبليغات تجارى و سياسى تشکيل مىدهد. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دولت سیستان و بلوچستان انتخابات دانشگاه تهران مجلس شورای اسلامی عراق چین دولت سیزدهم مجلس روز معلم رهبر انقلاب معلمان
سیل ایران هواشناسی آتش سوزی سازمان هواشناسی باران هلال احمر یسنا اصفهان شهرداری تهران معلم پلیس
ترکیه قیمت خودرو خودرو تورم قیمت طلا سهام عدالت قیمت دلار بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان ایران خودرو مسکن
مهران غفوریان ساواک تلویزیون سریال صداوسیما موسیقی مسعود اسکویی سینمای ایران رضا عطاران
موبایل
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه حماس اوکراین نوار غزه انگلیس ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر سپاهان باشگاه استقلال علی خطیر باشگاه پرسپولیس بازی لیگ برتر ایران تراکتور لیگ قهرمانان اروپا
اپل هوش مصنوعی آیفون خودروهای وارداتی ناسا گوگل تلفن همراه مدیران خودرو صاعقه
کبد چرب دیابت فشار خون طول عمر