شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

ترکیب علائم


ارتباط از طريق زبان بدن پيشينه‌اى يک ميليون ساله دارد اما تنها در بيست سال اخير به‌طور علمى مورد مطالعه قرار گرفته، در دهه ۱۹۷۰، بسيار پرطرفدار شده و تا پايان اين قرن، توسط اغلب مردم دنيا 'کشف' خواهد شد و پيش‌بينى مى‌کنم که تأثير و معنى آن در ارتباط انسانى بخشى از آموزش رسمى شود.
اين مباحث به مثابه مقدمه‌اى براى فهم زبان بدن عمل مى‌کند و به شما توصيه مى‌شود که از طريق تحقيقات و تجربه و مثال‌هاى ارائه شده، دانش خود را در اين زمينه افزايش دهيد.
نهايتاً جامعه بهترين بستر براى تحقيق و آزمايش شما خواهد بود. بهترين روش براى اينکه هر شخص درک بهترى از رفتارهاى پيچيده‌ترين و جالب‌ترين جانور روى زمين يعنى انسان کسب کند، مشاهده آگاهانه اعمال خود و ديگران است.
ادامه اين مباحث به موقعيت‌هاى اجتماعى و کارى اختصاص يافته و نشان مى‌دهد که چگونه علائم و اشارات بدنى در مجموع (در ترکيب با هم) روى مى‌دهند و موقعيت‌ها بر تفسير شما اثر مى‌گذارند. البته، قبل از خواندن يادداشت‌ها، هر يک از عکس‌ها را مطالعه کنيد و ببينيد پس از خواندن اين مباحث، چه تعداد از آنها را مى‌توانيد تفسير کنيد، احتمالاً از اينکه چقدر ادراک شما پيشرفت کرده، متعجب خواهيد شد.


همچنین مشاهده کنید