دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
میزبان وبسایتها
هر وب سايتى بايد در يک سرور (کامپيوترى که بطور مداوم به اينترنت متصل است) ميزبانى شود. (يعنى نياز به يک خط اختصاصى بصورت اجاره دارد) ولى يک ناشروب سايت نياز ندارد که صاحب يا ادارهکننده سرور خود باشد. در حقيقت بيشتر ناشرين وبسايتي، تنها فضايى را در سرور يک شرکت خارجى اجاره مىنمايند. |
اساساً يک ناشروب سه گزينه وسيع دارد: |
۱. فضايى را در يک يا چند سرور که تحت مالکيت يک شرکت خارجى است اجازه نمايد. |
- بدون نام (Domain) اختصاص خود، در اين مورد آدرس وب سايت شبيه زير خواهد بود: نام شرکت / ch. نام سرور www |
- با نام (Domain) اختصاصى (يعنى سرور مجازي): در اين حالت آدرس وب سايت بشکل زير مىباشد: com. نام شرکت. www |
مزاياى اين گزينه عبارتند از: |
سرمايهگذاى و هزينههاى عملياتى پايين و سادگى |
۲. مالک سرور يا سرورهاى خود در يک شرکت خارجى (يک شرکت خارجى مىتواند هر شرکتى باشد، مثلاً يک ارائهکننده حضور در وب (wwp) يعنى ارائهکننده حضور اينترنتى (IPP) يا ارائهکننده خدمات اينترنتى (ISP) است.) باش (يعنى ميزبان). اين يک راهحل ميانه است. |
۳. سرور / سرورها و خط اختصاصى خود را داشته باشد. |
مزيت: |
کنترل کامل، ولى پيچيدهترين و گرانترين گزينه است. |
نکته: |
وب سايتهاى چندى (مثلاً www.altern.org ، www,tripod.com ، www.geocities ، www.netscape.com که خيلى از آنها خود را سايتهاى جمعى مىنامند) ميزبانى رايگان وبسايتها را ارائه مىدهند. |
چرا آنها اين کار را انجام مىدهند؟ دست کم به سه دليل زير: |
۱. ميزبانى رايگان است ولى ايجاد سايت بايد توسط کاربر يا يک مشاور شريک و همکار ارائهکننده حضور در وب (wpp) انجام گيرد. |
۲. آدرسهاى اين وبسايتها فرمت زير را دارند: |
عبارت ديگرى که طولانى نيز هست / www.geocities.com و نمىتواند فرمت com. اسم شرکت .www باشد طبق تعاريف فوق، اين مورد مربوط به گزينه ۱ مىشود. بنابراين ناشر چنين وب سايتى براى wpp خود تبليغات رايگان مىکند (مثلاً در اين مورد Geocities). |
۳. اين استراتژى ترافيک عظيمى از کاربران ايجاد مىکند، در نتيجه ارائهکنندگان حضور در وب قادر خواهند بود با موفقيت و با پرداخت خدماتى مانند تبليغ online به بازاريابى بپردازند. |
همچنین مشاهده کنید
- بخشهایی از زنجیره ارزش بصورتonline
- گروههای مذاکراتی
- سطوح فنی مختلف وب سایت
- ضعف و قوت شبکه
- دانش تجربی ویژه فروش از راه دور
- دانش فنی مورد نیاز برای تبیین و اجرای یک راهبرد اینترنتی
- جایگاههای پرداخت
- معیارهای کلیدی برای انتخاب ارائهدهنده حضور در وب (wwp)
- سیستمهای پرداخت
- توضیحات ویژه در مورد بازارهای الکترونیک
- ملاحظات مالی
- سیستمهای پرداخت (۲)
- امنیت وب
- اینترنت
- پست الکترونیک
- چالشهای سایتهایی که بازارهای جهانی را هدف قرار دادهاند
- بازاریابی فرد به فرد - مشترییابی انبوه
- چگونه ترافیک مطلوب را ایجاد نماییم
- هزینههای حضور در وب
- فرصتها و موانع تجارت الکترونیک
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران غزه آمریکا شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی
فضای مجازی هواشناسی قتل شهرداری تهران تهران شورای شهر تهران سیلاب سامانه بارشی سلامت سازمان هواشناسی آموزش و پرورش باران
خودرو بانک مرکزی بنزین قیمت دلار بازار خودرو قیمت طلا قیمت خودرو دلار یارانه مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان
مهاجرت تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران صدا و سیما دفاع مقدس مسعود اسکویی موسیقی سریال مهران غفوریان
معماری
اسرائیل رژیم صهیونیستی حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا نوار غزه جنگ اوکراین
فوتبال پرسپولیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر جواد نکونام رئال مادرید سپاهان بارسلونا بازی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی
باتری اپل گوگل اینستاگرام آیفون مایکروسافت ناسا عکاسی سامسونگ
ویتامین چای کاهش وزن توت فرنگی سیگار فشار خون کبد چرب