سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا
انتخاب بازارهای هدف
فروشندگان در بازار سه شيوه برخورد مختلف را پيش روى دارند، شيوهٔ اول، بازاريابى انبوه است که در آن يک کالا براى تمام خريداران بهطور انبوه توليد و توزيع مىشود. شيوه دوم، بازاريابى متنوع است که در آن دو يا چند کالا با شکل، خصوصيات، کيفيت و اندازه متفاوتى در بازار عرضه مىهشوند. شيوهٔ سوم، بازاريابى هدفدار است. در اين نوع بازاريابى گروههاى مختلفى شناسايى مىشوند که کلاً بازار را تشکيل مىدهند. آنگاه براى بازارهاى هدف، کالاها و ترکيب عناصر بازاريابى خاصى تدارک ديده مىشود. | |
پس يکى از مراحل مهم در بازاريابى هدفدار انتخاب بازارهاى هدف است. در انتخاب بازارهاى هدف شرکت خصوصيات اندازه و رشد هر قسمت بازار، جذابيت ساختارى و همسويى آن قسمت بازار با منابع و اهداف شرکت را مورد ارزيابى قرار مىدهد. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
آمریکا مجلس شورای اسلامی مجلس خلیج فارس روز معلم بودجه حجاب دولت سیزدهم شورای نگهبان مجلس یازدهم محمدباقر قالیباف جمهوری اسلامی ایران
سیل هواشناسی سلامت شهرداری تهران تهران فضای مجازی شورای شهر تهران شورای شهر آموزش و پرورش پلیس قتل وزارت بهداشت
قیمت دلار خودرو دولت ایران خودرو سایپا قیمت خودرو دلار چین بانک مرکزی بازار خودرو مالیات تورم
تلویزیون محمدرضا گلزار رسانه سریال سینمای ایران تئاتر فیلم رسانه ملی سینما موسیقی سریال پایتخت
سازمان سنجش ناسا انتخاب رشته
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه حماس روسیه عربستان نوار غزه اوکراین ترکیه عراق
فوتبال استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور تیم ملی فوتسال ایران فوتسال باشگاه استقلال وحید شمسایی بازی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر
هوش مصنوعی اپل گوگل تبلیغات همراه اول آیفون روزنامه سامسونگ ایرانسل
خواب دیابت سلامت روان بارداری دندانپزشکی هندوانه پرستار