چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی مجدد برای صادرات
از طرف ديگر نمايشگاه، عرصه بسيار مناسبى است که در آن مىتوان عليه وضعيت نامطلوب صادرات کالاهاى غيرنفتى کشور به مبارزه برخاست. بهطورى که از آمارهاى جهانى استنباط مىشود، بازار بسيارى از محصولات صادراتى کشورمان به شدت توسط رقباى ما مورد تهاجم قرار گرفته و سهم کشور ما که تا اين اواخر در موقعيت رهبرى بازار اين کالاها قرار داشت به سرعت رو به نقصان گذاشته است. براى مبارزه با اين حالت زيانبار بايد دست به بازاريابى مجدد (Remarketing) زد. به اين منظور بايد کالا و شرايط عرضه آن را با کالاى مشابه ساير شرکتها و شرايط عرضه آنها در سطح جهانى مورد مقايسه قرار داد و با کشف ويژگىهاى نسبى کالاهاى توليدى خود، نقاط ضعف را تخفيف و نقاط قوت آن را تقويت نمود. | |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران روز دختر دولت سیزدهم دولت رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی رافائل گروسی مجلس شورای اسلامی انتخابات رهبر انقلاب حجاب انتخابات مجلس
قتل تهران پلیس هواشناسی شهرداری تهران فضای مجازی بارش باران آموزش و پرورش سیل سلامت شهرداری سازمان هواشناسی
گاز نمایشگاه نفت قیمت طلا خودرو مالیات قیمت خودرو مسکن قیمت دلار حقوق بازنشستگان ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون محمدمهدی اسماعیلی کتاب سریال سینمای ایران دفاع مقدس سینما تئاتر موسیقی فیلم
اینوتکس دانشجویان دانش بنیان
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل جنگ غزه فلسطین آمریکا رفح حماس روسیه حمله به رفح نوار غزه ترکیه
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر دورتموند ذوب آهن رئال مادرید بازی لیگ برتر ایران نساجی لیگ برتر فوتبال ایران
تبلیغات اپل عیسی زارع پور اینترنت سامسونگ ناسا گوگل آب مایکروسافت نوآوری
سرطان آسم قلب سنگ کلیه کمردرد اعتیاد ناباروری بیماران خاص بیمه سبزیجات