دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
مجله ویستا
سیستم اطلاعات بازاریابی
يک سيستم اطلاعات بازاريابى (Marketing Information System) يا (MIS)، شامل افراد، تجهيزات و روشهاى جمعآوري، طبقهبندي، تجزيهوتحليل، ارزيابى و توزيع بهموقع اطلاعات صحيح به تصميمگيرندگان بازاريابى است. اين سيستم از مديران بازاريابى آغاز و به همين مديران نيز ختم مىشود. اين سيستم ابتدا از طريق تماس با اين مديران، نيازهاى اطلاعاتى آنان را تعيين مىکند. سپس اين اطلاعات توسط منابع داخلى شرکت، فعاليتهاى اطلاعرسانى بازاريابى و فرآيند تحقيقات بازاريابى تهيه و آماده مىشوند. از طريق تجزيهوتحليل، اطلاعات تهيهشده قابل استفاده مىشوند و بالاخره اين سيستم در زمان مناسب و براى کمک به مديران در امر برنامهريزي، اجرا و کنترل بازاريابى اطلاعات تهيهشده را در اختيار آنان قرار مىدهد. | |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی رئیسی ایران سقوط بالگرد بالگرد شهادت حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم
تهران هواشناسی پلیس هلال احمر سردار رادان امتحانات نهایی سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش مشهد سیل مشهد بارش باران
یارانه یارانه نقدی قیمت دلار بورس قیمت خودرو خودرو دلار بازار خودرو قیمت طلا حقوق بازنشستگان بازنشستگان ایران خودرو
تلویزیون شهید رئیسی هنرمندان سینما سینمای ایران شعر لیلا حاتمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سریال زری خوشکام نمایشگاه کتاب علی حاتمی
قرآن تجهیزات پزشکی
امیرعبداللهیان رژیم صهیونیستی ترکیه روسیه ولادیمیر پوتین آمریکا غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه حماس چین
فوتبال پرسپولیس استقلال رییس جمهور لیگ برتر لیگ برتر ایران لیگ برتر انگلیس فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتور بازی بارسلونا
هوش مصنوعی سامسونگ تبلیغات اپل موبایل اینترنت هواپیما نمایشگاه ایران هلث
رژیم غذایی سرطان استرس آلزایمر سازمان غذا و دارو کاهش وزن پزشک مغز انسان