پنجشنبه, ۲۴ خرداد, ۱۴۰۳ / 13 June, 2024
![قدرت روایتگری مهمترین ابزار و مولفه در فضای رسانه ای و ارتباطات است](/news/u/2024-05-16/isna-9v9ig.jpg)
۱۴۰۳/۰۲/۲۷ / خبرگزاری ایسنا / ...
قدرت روایتگری مهمترین ابزار و مولفه در فضای رسانه ای و ارتباطات است
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: ارتباطات مهمترین و موثرترین مناسبات انسانی است که بر پایه گفتگو و تبادل اطلاعات شکل می گیرد. این گونه ارتباطات پایه و مبنایی جهت تعامل انسان ها با یکدیگر بوده و بر سایر حوزه های روابط جوامع، همانند مناسبات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و علمی و تکنولوژیکی تاثیرگذار است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب: قدرت روایتگری مهمترین ابزار و مولفه در فضای رسانه ای و ارتباطات است
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: ارتباطات مهمترین و موثرترین مناسبات انسانی است که بر پایه گفتگو و تبادل اطلاعات شکل می گیرد. این گونه ارتباطات پایه و مبنایی جهت تعامل انسان ها با یکدیگر بوده و بر سایر حوزه های روابط جوامع، همانند مناسبات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و علمی و تکنولوژیکی تاثیرگذار است. امیر دلداری در گفتوگو با ایسنا، بیان کرد: عصر حاضر، عصر ارتباطات و فرااطلاعات و تعاملات گسترده جهانیان شناخته میشود و ادامه حیات، جریان و پیروزی هر سازمان منوط به پویایی و توان روابط عمومی آن نهاد است. روابط عمومی و ارتباطات، بهمثابه پلی میان ارکان مختلف هر سازمان و دیگر آحاد جامعه است که نقشی بسزا و بینظیر در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامههای کلان آن سازمان دارد. از یکسو بهترین آیینه بازتابدهنده اوضاع داخلی هر سازمان است و از دیگرسو، رابط پرقدرت آن، برای برقراری ارتباط دوسویه با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام؛ که با آگاهی و اطلاعرسانی از مسیر رسانهها، موجبات رشد و تعالی سازمان را فراهم میکند.
وی در ادامه افزود: نمیتوان تصور کرد سازمانی در عصر حاضر بهخوبی بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند، اما از مکانیسم، ابزارها و دانش روابطعمومی بیبهره باشد. بنابراین بهروز بودن با علم و دانش روز بسیار اهمیت دارد و لازم است با برگزاری دورهها و کارگاههای آموزشی و مهارتی با موضوعات سواد اینترنتی و رسانه برای دستندرکاران روابطعمومی در کنار بهروزرسانی تجهیزات سمعی و بصری به ارتقا و تقویت روابطعمومی کمک کرد.
دلداری با اشاره به گسترش روز افزون شبکه های رسانه ای در قالب های متفاوت با هدف بسیار مهم تاثیرگذاری اظهار کرد: صنعت رسانه در معرض آزمونی بزرگ و رقابتی سخت و تنگاتنگ قرار دارد. در این فضا مهمترین ابزار و مولفه برای پیروز شدن قدرت روایتگری است. بنابراین هر که روایت قشنگتر و جذابتری ارائه دهد و راوی خبره تری داشته باشد در نبرد و جنگ روایت ها پیروزمندتر است.
وی با بیان این مطلب که رشد تکنولوژیهای نوین، موجب تغییر برقراری ارتباط شده است، گفت: دیگر نیازی نیست به منظور ایجاد ارتباط، صرفا از رسانههای کلاسیک و مطبوعات استفاده کرده یا برای انتشار اخبار و اطلاعات مربوطه از روشهای سنتی و محیطی استفاده کنیم.
مدیر روابط عمومی واحد تهران غرب با تاکید بر اهمیت شناخت علاقمندی مخاطبان جامعه تصریح کرد: گسترش اینترنت و فضای مجازی و نیز ابزارهای الکترونیکی و آنلاین، پیدایش شبکههای اجتماعی و افزایش فعالیت افراد در این فضا باعث شده که تعامل یکطرفه با مشتریان و مخاطبان به تعاملی متقابل و مستقیم با آنها تبدیل شده و انتشار اطلاعات و اخبار تغییر کرده و به نوعی آسانتر شده است؛ به این معنا که کاربران در صورت مشاهده اخبار و محتوای مورد علاقه خود آن را با دیگران به اشتراک میگذارند و با این کار میزان انتشار را نیز افزایش میدهند. در نتیجه شناخت علاقهمندی مخاطبان جامعه بسیار مهم و نیازمند بهرهگیری از دانش روز، فناوری هوش مصنوعی و ابزارهای نوین اطلاعرسانی است.
انتهای پیام دبیر فاطمه فرخی لینک کوتاه برچسبها: ارتباطات لینکستان خرید برنج ایرانی مستقیم از کشاورز با کف قیمت بازار آخرین قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1403 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت عطاری آنلاین در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: ارتباطات مهمترین و موثرترین مناسبات انسانی است که بر پایه گفتگو و تبادل اطلاعات شکل می گیرد. این گونه ارتباطات پایه و مبنایی جهت تعامل انسان ها با یکدیگر بوده و بر سایر حوزه های روابط جوامع، همانند مناسبات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و علمی و تکنولوژیکی تاثیرگذار است. امیر دلداری در گفتوگو با ایسنا، بیان کرد: عصر حاضر، عصر ارتباطات و فرااطلاعات و تعاملات گسترده جهانیان شناخته میشود و ادامه حیات، جریان و پیروزی هر سازمان منوط به پویایی و توان روابط عمومی آن نهاد است. روابط عمومی و ارتباطات، بهمثابه پلی میان ارکان مختلف هر سازمان و دیگر آحاد جامعه است که نقشی بسزا و بینظیر در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامههای کلان آن سازمان دارد. از یکسو بهترین آیینه بازتابدهنده اوضاع داخلی هر سازمان است و از دیگرسو، رابط پرقدرت آن، برای برقراری ارتباط دوسویه با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام؛ که با آگاهی و اطلاعرسانی از مسیر رسانهها، موجبات رشد و تعالی سازمان را فراهم میکند.
وی در ادامه افزود: نمیتوان تصور کرد سازمانی در عصر حاضر بهخوبی بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند، اما از مکانیسم، ابزارها و دانش روابطعمومی بیبهره باشد. بنابراین بهروز بودن با علم و دانش روز بسیار اهمیت دارد و لازم است با برگزاری دورهها و کارگاههای آموزشی و مهارتی با موضوعات سواد اینترنتی و رسانه برای دستندرکاران روابطعمومی در کنار بهروزرسانی تجهیزات سمعی و بصری به ارتقا و تقویت روابطعمومی کمک کرد.
دلداری با اشاره به گسترش روز افزون شبکه های رسانه ای در قالب های متفاوت با هدف بسیار مهم تاثیرگذاری اظهار کرد: صنعت رسانه در معرض آزمونی بزرگ و رقابتی سخت و تنگاتنگ قرار دارد. در این فضا مهمترین ابزار و مولفه برای پیروز شدن قدرت روایتگری است. بنابراین هر که روایت قشنگتر و جذابتری ارائه دهد و راوی خبره تری داشته باشد در نبرد و جنگ روایت ها پیروزمندتر است.
وی با بیان این مطلب که رشد تکنولوژیهای نوین، موجب تغییر برقراری ارتباط شده است، گفت: دیگر نیازی نیست به منظور ایجاد ارتباط، صرفا از رسانههای کلاسیک و مطبوعات استفاده کرده یا برای انتشار اخبار و اطلاعات مربوطه از روشهای سنتی و محیطی استفاده کنیم.
مدیر روابط عمومی واحد تهران غرب با تاکید بر اهمیت شناخت علاقمندی مخاطبان جامعه تصریح کرد: گسترش اینترنت و فضای مجازی و نیز ابزارهای الکترونیکی و آنلاین، پیدایش شبکههای اجتماعی و افزایش فعالیت افراد در این فضا باعث شده که تعامل یکطرفه با مشتریان و مخاطبان به تعاملی متقابل و مستقیم با آنها تبدیل شده و انتشار اطلاعات و اخبار تغییر کرده و به نوعی آسانتر شده است؛ به این معنا که کاربران در صورت مشاهده اخبار و محتوای مورد علاقه خود آن را با دیگران به اشتراک میگذارند و با این کار میزان انتشار را نیز افزایش میدهند. در نتیجه شناخت علاقهمندی مخاطبان جامعه بسیار مهم و نیازمند بهرهگیری از دانش روز، فناوری هوش مصنوعی و ابزارهای نوین اطلاعرسانی است.
انتهای پیام دبیر فاطمه فرخی لینک کوتاه برچسبها: ارتباطات لینکستان خرید برنج ایرانی مستقیم از کشاورز با کف قیمت بازار آخرین قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1403 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت عطاری آنلاین در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
انتخابات ریاست جمهوری فوتبال انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 پرسپولیس مسعود پزشکیان ایران سعید جلیلی رژیم صهیونیستی استقلال غزه روسیه