دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ / خبرگزاری ایسنا / اقتصادی
مدلهای جدید نیسان و مزدا برای چین آمد
نیسان موتور و مزدا موتور خودروهای جدیدی طراحی شده برای رانندگان چینی را ارائه کردند که نشاندهنده تلاش جدید خودروسازان ژاپنی برای بازپسگیری جایگاه خود در بزرگترین بازار خودروی جهان است.
مدلهای جدید نیسان و مزدا برای چین آمد
نیسان موتور و مزدا موتور خودروهای جدیدی طراحی شده برای رانندگان چینی را ارائه کردند که نشاندهنده تلاش جدید خودروسازان ژاپنی برای بازپسگیری جایگاه خود در بزرگترین بازار خودروی جهان است. به گزارش ایسنا، این مدلها از جمله خودروهای مفهومی، در نمایشگاه خودروی پکن معرفی شدند و نشاندهنده تلاشی برای پاسخگویی بهتر به تقاضای مصرفکنندگان چینی هستند. بازیگران خارجی مانند نیسان، سهم بازار خود را در چین از دست دادهاند زیرا سازندگان محلی مانند بیوایدی بهتر توانستهاند سلیقه رانندگان جوان را هدف قرار دهند.
نیسان دو خودروی مفهومی برقی باتریدار و دو خودروی پلاگین هیبریدی را معرفی کرد که همگی با تلاش مشترک با شریک محلی دانگفنگ انجام شده است. ماکوتو اوچیدا، مدیرعامل نیسان گفت این خودروها بر تعهد این خودروساز به چین تاکید میکند.
مزدا یک سدان EZ-۶ را معرفی کرد که به عنوان خودروی کاملا الکتریکی یا پلاگین هیبریدی ارائه میشود. ماساهیرو مورو، مدیرعامل این شرکت همچنین در نظر دارد یک شاسیبلند به نام آراتا را در سال ۲۰۲۵ در چین معرفی کند. مورو گفت که نسخه الکتریکی باتری EZ-۶ برد رانندگی در حدود ۶۰۰ کیلومتر خواهد داشت، در حالی که نسخه پلاگین هیبریدی حدود ۱۰۰۰ کیلومتر برد خواهد داشت و آراتا احتمالاً برد مشابهی خواهد داشت.
برای سالها، خودروسازان ژاپنی چین را بازاری با پتانسیل رشد تقریبا نامحدود میدانستند، اما این دیدگاه تغییر کرده است. فروش نیسان در چین در سال گذشته با ۱۶ درصد کاهش به ۷۹۴ هزار دستگاه رسید.
نیسان قصد دارد از سال ۲۰۲۵ خودروهای خود را از چین صادر کند و در ابتدا حجم سالانه ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار خودرو را هدف قرار داده است. نیسان و هوندا ماه گذشته گفتند که در حال بررسی شراکتی برای همکاری در قطعات کلیدی خودروهای برقی و زمینههای دیگر هستند.
بر اساس گزارش رویترز، مزدا سهم بیشتری از بازار را از دست داده است. این خودروساز در سال ۲۰۲۳ حدود ۸۵ هزار دستگاه خودرو در چین فروخت که ۷۲ درصد نسبت به اوج ۳۰۹ هزار خودرو در سال ۲۰۱۷ کاهش داشت.
انتهای پیام خبرنگار محبوبه محمدآبادی دبیر فاطمه محمدنژاد لینک کوتاه برچسبها: اقتصادي خودرو نیسان مزدا موتور نمایشگاه خودرو پکن لینکستان خرید اینترنتی برنج ایرانی با ارزانترین قیمت قیمت لحظهای برنج ایرانی در سال 1402 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس ماهان موزیک بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی نهال گردو روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
نیسان موتور و مزدا موتور خودروهای جدیدی طراحی شده برای رانندگان چینی را ارائه کردند که نشاندهنده تلاش جدید خودروسازان ژاپنی برای بازپسگیری جایگاه خود در بزرگترین بازار خودروی جهان است. به گزارش ایسنا، این مدلها از جمله خودروهای مفهومی، در نمایشگاه خودروی پکن معرفی شدند و نشاندهنده تلاشی برای پاسخگویی بهتر به تقاضای مصرفکنندگان چینی هستند. بازیگران خارجی مانند نیسان، سهم بازار خود را در چین از دست دادهاند زیرا سازندگان محلی مانند بیوایدی بهتر توانستهاند سلیقه رانندگان جوان را هدف قرار دهند.
نیسان دو خودروی مفهومی برقی باتریدار و دو خودروی پلاگین هیبریدی را معرفی کرد که همگی با تلاش مشترک با شریک محلی دانگفنگ انجام شده است. ماکوتو اوچیدا، مدیرعامل نیسان گفت این خودروها بر تعهد این خودروساز به چین تاکید میکند.
مزدا یک سدان EZ-۶ را معرفی کرد که به عنوان خودروی کاملا الکتریکی یا پلاگین هیبریدی ارائه میشود. ماساهیرو مورو، مدیرعامل این شرکت همچنین در نظر دارد یک شاسیبلند به نام آراتا را در سال ۲۰۲۵ در چین معرفی کند. مورو گفت که نسخه الکتریکی باتری EZ-۶ برد رانندگی در حدود ۶۰۰ کیلومتر خواهد داشت، در حالی که نسخه پلاگین هیبریدی حدود ۱۰۰۰ کیلومتر برد خواهد داشت و آراتا احتمالاً برد مشابهی خواهد داشت.
برای سالها، خودروسازان ژاپنی چین را بازاری با پتانسیل رشد تقریبا نامحدود میدانستند، اما این دیدگاه تغییر کرده است. فروش نیسان در چین در سال گذشته با ۱۶ درصد کاهش به ۷۹۴ هزار دستگاه رسید.
نیسان قصد دارد از سال ۲۰۲۵ خودروهای خود را از چین صادر کند و در ابتدا حجم سالانه ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار خودرو را هدف قرار داده است. نیسان و هوندا ماه گذشته گفتند که در حال بررسی شراکتی برای همکاری در قطعات کلیدی خودروهای برقی و زمینههای دیگر هستند.
بر اساس گزارش رویترز، مزدا سهم بیشتری از بازار را از دست داده است. این خودروساز در سال ۲۰۲۳ حدود ۸۵ هزار دستگاه خودرو در چین فروخت که ۷۲ درصد نسبت به اوج ۳۰۹ هزار خودرو در سال ۲۰۱۷ کاهش داشت.
انتهای پیام خبرنگار محبوبه محمدآبادی دبیر فاطمه محمدنژاد لینک کوتاه برچسبها: اقتصادي خودرو نیسان مزدا موتور نمایشگاه خودرو پکن لینکستان خرید اینترنتی برنج ایرانی با ارزانترین قیمت قیمت لحظهای برنج ایرانی در سال 1402 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس ماهان موزیک بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی نهال گردو روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
فوتبال پرسپولیس استقلال اسرائیل غزه فلسطین ایران لیگ برتر مجلس شورای اسلامی انتخابات انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم