شنبه, ۲۶ خرداد, ۱۴۰۳ / 15 June, 2024
![مدار امید فقط بیان خوبی ها نیست/ توجه ویژه به خبرنگاران افتخاری](/news/u/2024-05-12/mehrnews-z4btc.jpg)
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ / خبرگزاری مهر / استانها
مدار امید فقط بیان خوبی ها نیست/ توجه ویژه به خبرنگاران افتخاری
ساری - معاون روابط سازمان بسیج کشور با تاکید بر این که مدار امید فقط بیان خوبی ها نیست، گفت: روابط عمومی ها باید تصویری گرم از مجموعه ارایه دهند.
https://mehrnews.com/x34Tkc ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴ کد خبر 6104086 استانها مازندران استانها مازندران ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴ معاون روابط عمومی سازمان بسیج: مدار امید فقط بیان خوبی ها نیست/ توجه ویژه به خبرنگاران افتخاری
ساری - معاون روابط سازمان بسیج کشور با تاکید بر این که مدار امید فقط بیان خوبی ها نیست، گفت: روابط عمومی ها باید تصویری گرم از مجموعه ارایه دهند. به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد عالی پیش از ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان حوزه روابط عمومی و فعالان فضای مجازی با بیان اینکه روابط عمومی واسط بین دستگاهها و مخاطب است، گفت: سرمایه اجتماعی هر مجموعه مقبولیت آن نزد افکار عمومی است.
وی با بیان اینکه وقتی شاخصها مقبولیت باشد، پارامترها تغییر میکند و اگر قرار است بر مدار امید دور هم جمع شویم نباید ابایی از نقدها داشته باشیم، افزود: روابط عمومی شتاب دهنده و حرف ربط و واسط بین مخاطب و دستگاه محسوب میشود.
وی ادامه داد: مدار امید فقط بیان خوبیها نیست بلکه باید به نقدها نیز توجه شود و ضعفها نیز گفته شود.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با اظهار اینکه بالاترین مدل بازاریابی اقتصادی آن قدرتی است که بتوانید مخاطب خنثی را به مشارکت کننده تغییر دهید و باید پیامی تولید کنیم تا مخاطب خنثی به کنشگر تبدیل شود.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج. گفت: مشروعیت و مقبولیت یک سازمان با رویکردی که اتخاذ میکند، محقق میشود، افزود: جریان رسانه یک ابزار است و روابط عمومی واسط و شناسنده و حرف، ربط است و وقتی یک سازمان با کنشگری خود نوع فعالیت را با کارهای تبلیغی حرکت دهد، تصویری سرد از او در جامعه شکل میگیرد.
وی ادامه داد: تولید تصویر گرم از وظایف روابط عمومی و مردمی سازی روابط عمومی از وظایف روابط عمومی، بسیج است، همچنین توجه ویژه به خبرنگاران افتخاری از رسالتهای ما است. کد خبر 6104086
کپی شد برچسبها فرشاد عالي بسیج ساری
ساری - معاون روابط سازمان بسیج کشور با تاکید بر این که مدار امید فقط بیان خوبی ها نیست، گفت: روابط عمومی ها باید تصویری گرم از مجموعه ارایه دهند. به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد عالی پیش از ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان حوزه روابط عمومی و فعالان فضای مجازی با بیان اینکه روابط عمومی واسط بین دستگاهها و مخاطب است، گفت: سرمایه اجتماعی هر مجموعه مقبولیت آن نزد افکار عمومی است.
وی با بیان اینکه وقتی شاخصها مقبولیت باشد، پارامترها تغییر میکند و اگر قرار است بر مدار امید دور هم جمع شویم نباید ابایی از نقدها داشته باشیم، افزود: روابط عمومی شتاب دهنده و حرف ربط و واسط بین مخاطب و دستگاه محسوب میشود.
وی ادامه داد: مدار امید فقط بیان خوبیها نیست بلکه باید به نقدها نیز توجه شود و ضعفها نیز گفته شود.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با اظهار اینکه بالاترین مدل بازاریابی اقتصادی آن قدرتی است که بتوانید مخاطب خنثی را به مشارکت کننده تغییر دهید و باید پیامی تولید کنیم تا مخاطب خنثی به کنشگر تبدیل شود.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج. گفت: مشروعیت و مقبولیت یک سازمان با رویکردی که اتخاذ میکند، محقق میشود، افزود: جریان رسانه یک ابزار است و روابط عمومی واسط و شناسنده و حرف، ربط است و وقتی یک سازمان با کنشگری خود نوع فعالیت را با کارهای تبلیغی حرکت دهد، تصویری سرد از او در جامعه شکل میگیرد.
وی ادامه داد: تولید تصویر گرم از وظایف روابط عمومی و مردمی سازی روابط عمومی از وظایف روابط عمومی، بسیج است، همچنین توجه ویژه به خبرنگاران افتخاری از رسالتهای ما است. کد خبر 6104086
کپی شد برچسبها فرشاد عالي بسیج ساری
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات فوتبال مسعود پزشکیان انتخابات ریاست جمهوری 1403 سعید جلیلی پرسپولیس ایران انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم استقلال رژیم صهیونیستی یورو 2024