سه شنبه, ۸ بهمن, ۱۳۹۸ / 28 January, 2020
آگهی عادی   -  239011

چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

   02188612979
ITIL Foundation v.4 چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
معرفی دوره:

چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

دوره ITIL 4 Foundation برای شرکت کنندگان در آن مفاهیم اصلی ITIL 4 را ارائه می دهد. این دوره کمک می کند تا با اصول هفت گانه ITIL 4 آشنا شوید و نشان می دهد که چگونه می توانند در بهبود کار فردی یا سازمانی موثر باشند.

اهداف دوره:

مفاهیم کلیدی ITIL service management
چگونه ITIL guiding principles می توانند به یک سازمان کمک کنند در اتخاذ (Adopt) و انطباق (Adapt) با ITIL service management
چهار بعد ITIL service management
هدف و اجزای سیستم های ارزش سرویس (Service value systems) یا SVS و فعالیت های مربوط به زنجیره ارزش سرویس (Service value chain) و نحوه ارتباط این دو با هم
مفاهیم کلیدی بهبود مداوم (Continual improvement)

مخاطبین دوره:

افرادی که در شروع مسیر آموزش و کار در سیستم های مدیریت خدمات IT می باشند.
مدیران فعال و مشتاق در ITSM
افرادی که در بخش خای دیگر فناوری اطلاعات (دیجیتال، ارائه محصول و توسعه) مشغول می باشند و دارای ارتباط زیادی با مباحث
   
  ونک,ملاصدرا ،بعدازشيخ بهائي ،ساختمان فردوس ،شماره 242 ، طبقه 2 واحد3