چهارشنبه, ۱ خرداد, ۱۳۹۸ / 22 May, 2019
مجله ویستا

کاهش چربی غذا


کاهش چربی غذا
▪ غذاها را تا حد امکان به صورت آب‌پز، بخارپز یا کبابی مصرف نمایید.
▪ در صورتی که غذا را سرخ می‌کنید از زیاد سرخ کردن غذا خودداری کنید. می‌توانید در مدت زمان کم، فقط آن را تفت دهید.
▪ مصرف غذاهای سرخ شده، سوسیس، کالباس، خامه، چیپس، پفک، سس‌ها، کله و پاچه، مغز، دل و قلوه را که حاوی مقادیر زیادی چربی هستند، را تا حد امکان کاهش دهید.
▪ پوست مرغ و چربی‌های قابل مشاهده گوشت و مرغ را قبل از طبخ از آنها جدا کرده و سعی کنید از قسمت‌های کم‌چرب گوشت‌ها استفاده نمایید.
▪ به جای گوشت قرمز بیشتر از گوشت‌ سفید مثل مرغ و ماهی استفاده نمایید.
▪ لبنیات مثل شیر، ماست و پنیر مصرفی خود را از انواع کم‌چرب آن انتخاب کنید.
منبع : خانواده سبز
همچنین مشاهده کنید

 مرور روزنامه‌ها

 آگهی
باشگاه مشتریان با امکانات ویژه سازگاری با کارت مایفر و مگنت-تحویل فوری …
فروش انواع آجر سفال
فروش تقویت انتن موبایل
بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران
صندلی ماساژور
بازگشایی و جابجایی گاوصندوق 09123950646, …

 گزارش / تحلیل


سایت شفقناسایت آفتاب نیوزروزنامه ابتکارروزنامه ایرانروزنامه تعادل