چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

انرژی افکار ما روی همه چیز تاثیر می‌گذارد


انرژی افکار ما روی همه چیز تاثیر می‌گذارد
ما انسان‌ها، همانی هستیم که در کودکی، آینده خود را تصور می‌کردیم.
افکار ما و خاطرات و ذهن ما ماده‌ای هستند با انرژی و فرکانس بسیار بالا، به خاطر همین غیر قابل دیدن هستند. اما می‌بینیم که قابل درک هستند.
ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم بگوییم طرز فکر خاصی، عین واقعیت است و طبیعت، دقیقا از همین قانون پیروی می‌کند، زیرا انیشتین می‌گوید: جهان هستی مانند ساعتی است که بر روی دیوار نصب شده است. ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم به درون ساعت نگاه کنیم، ما از شواهد و قرائنی که وجود دارد ( مثل عقربه‌ها و اعداد روی صفحه ) و از رفتاری که جهان دارد، مثل حرکت عقربه‌ها قانون درونی آن را حدس می‌زنیم، اما هیچ گاه نمی‌توانیم بگوییم که دقیقا داخل ساعت همان طور که ما حدس زده‌ایم کار می‌کند. ما فقط باید دستگاهی را به وجود آوریم که جهان هستی آن را تایید کند. این دستگاه یکتا نیست، بلکه می‌توان بی‌شمار دستگاه ایجاد کرد که طبیعت هم با همه آن‌ها سازگار باشد و ما تنها می‌توانیم نسبت به دستگاه خاصی بگوییم که فلان چیز صحیح و فلان چیز غلط است.
خیلی وقت‌ها وقتی به چیزی که معتقد هستیم، سرمان می‌آید. مثلا معتقدیم که بعد از هر خنده گریه هست. این باعث می‌شود که ناخودآگاه ما انرژی‌هایی از خود ساطع کند که در جهان هستی تاثیر گذار باشد. ناخودآگاه دوست دارد ما را به سمتی ببرد که ما معتقد به آن هستیم. بنابر این ما را به سمت گریه کردن می‌کشاند و ما در تمام لحظات بدون این که خودمان بدانیم به سمت گریه کردن سوق پیدا می‌کنیم که در نهایت علت آن را پیدا می‌کنیم (نا خودآگاه آن را پیدا می‌کند ) و گریه می‌کنیم.
انرژی افکار ما در محیط پخش می‌شود و روی همه چیز تاثیر می‌گذارد. احتمالا حتما برای شما پیش آمده که از محل و یا مکانی متنفر باشید و دوست نداشته باشید که به آن جا بروید این مسئله دقیقا به خاطر وجود انرژی‌های منفی موجود در آن جا است که روی شما تاثیر گذاشته و شما به صورت ناخودآگاه از آن جا فراری می‌شوید و هزاران پدیده دیگر که علت همه آن‌ها انرژی است.
در مورد شانس هم همین طور است. وقتی ما احساس کنیم خوش شانس هستیم بر روی محیط و جهان هستی تاثیر می‌گذاریم. فکر ما احساس ما و باور‌های ما باعث می‌شود انرژی‌هایی در دنیا پخش شود که ما را به سمت خوش شانسی هدایت کند و همین‌طور هم بدشانسی هر انسانی که معتقد است بسیار بد شانس است همیشه بدشانسی می‌آورد. بین افرادی که می‌شناسیم خیلی‌ها را می‌بینیم که به بدشانسی خود معتقد هستند و هم چنان بد شانسی می‌آورند. بهتر است از این به بعد فکر کنیم خوش شانسیم. به هر حال اگر هم هیچ تاثیری نداشته باشد این فایده را دارد که روحیه بهتری برای زندگی داریم و در خیلی از موقعیت‌ها از اعتماد به نفس بهتری برخوردار خواهیم بود.
منبع : خبرگزاری ایسنا


همچنین مشاهده کنید