یکشنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۳۹۸ / 21 April, 2019
مجله ویستا

چاقی موضعی


چاقی موضعی
چربی دور شکم با حرکات شکم نمی سوزد.
▪ راه کار مناسب:
۱ _ به اندازه سوخت بدن کالری مصرف نمائید و حتی به مرور زمان تا ۳۰۰ کالری انرژی را کاهش دهید .
۲- وعده های غذایی را به ۵ الی ۶ وعده در روز تقسیم نمائید . اما حجم آن را کاهش دهید .
۳- از ظهر به بعد مواد نشاسته ای و قندی را کاهش دهید ( برنج ، سیب زمینی ، ماکارونی ، نان)
۴- در طول روز حدود ۳ لیتر آب سالم بنوشید
۵- یک فعالیت هوازی را انتخاب نموده و روزی ۲۰ الی ۴۰ دقیقه آن را انجام دهید .
۶- توجه داشته باشید که بهترین زمان انجام ورزش هوازی قبل از صبحانه و بهترین زمان مصرف مواد قندی ساده بعد از تمرین می باشد .
۷- تمرین با وزنه " استفاده از حرکات تک مفصلی و دستگاه های مربوطه" با شدت و وزنه ای سبک اما با تکرار و زمان بالاتر نسبت به سایر ورزشکاران بدنسازی .
۸- مصرف قرص های چربی سوز ( طبیعی ) آخرین راه انتخابی .
منبع : موسسه اطلاع رسانی طعام اسرار
همچنین مشاهده کنید
 آگهی
دستگاه جوش پلی اتیلن
كابين دوش و دوردوشي آدميرال

باربری ظرافت بارتهران(44048224-22372964)
نمایندگی سیم و کابل مشهد - مشهد صنعت
پرداخت paypal
تولید محتوی، اخبار و بولتنهای تخصصی
فروش جوجه بوقلمون بیوتی 1 روزه و 1 ماهه و …

سرخط خبرها

 از میان خبرها

 گزارش / تحلیل